Gå til innhold

Overtidstråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da ble det mars da.. Hvor mange februar-jenter er det som får marsbaby istedet?

Selv hadde jeg termin 22.02, men ble mars gutt på meg gitt!.. Greit nok det, men nå vil jeg ha han ut!!!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin 29.feb så da ble det marsbeibi på meg istedet. :-) Men syns ikke den trenger vente så veldig lenge før den kommer nå da. :-)

Skrevet

hadde termin den 23. men fortsatt ingen baby. har hatt endeli vonde kynnere siden seks imorrest.. så er litt spent på om de vil gå over til rier. er førstegangs. så vet jo ikke hvor vondt det skal gjøre.. men de er ikke sånn som før.. da var det mer ubehageli, nå gjør de litt vondt.. spent!!!

Skrevet

Jeg kan jo strengt tatt ikke kalles på overtid, men 3 dager over termin er jeg jo, så jeg kaster meg på.

Skjønner bare ikke at han ikke kommer, med hvalåpning og maserier den siste uken.

Men han kommer når han er helt klar, og jeg for min del kan ikke si at jeg er lei, var jo instilt på å gå litt over.

Ikke av noen spes grunn, men hadde bare fått det for meg.

Hadde termin den 27.2, og de fleste mente jo selfølgelig at han skulle gjør sin entre den 29.2, men nå får jo den lille gutten en orntlig bursdag siden han ikke kom da :)

Og mars er jo ein flott måned.

Min mor hadde termin med meg den 27.2 og jeg kom den 10.3... Uff, nei det ble litt lenge å gå syns jeg :D

Så håper ikke det gjentar seg her ihvertfall.

Skrevet

Jeg hadde termin den 18 februar, så er 12 dager over i dag. Min andre fødsel så trodde ikke jeg skulle gå så lenge over (17 dager over med førstemann).

Var på Ullevål i går på overtids sjekk, og ble strippet som det heter:) Slimproppen gikk i morges, og håper noe skjer i løpet av helgen. Hvis ikke blir jeg lagt inn på tirsdag og satt igang, så uansett er det heldigvis ikke mange dagene igjen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...