reseret Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Er i uke 21 og kjenner sparking langt nede på magen, der hvor hårveksten slutter. Gjør dere også det Eller kjenner dere bevegelse lenger opp?
Erica Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjente det sparka så langt ned i 1 uke ca. Plutselig virker det som om den har flytta seg opp, for nå er det midt på magen og på siden. Litt ubehagelig å få sparka så langt ned. Tror den lille flytter på seg jevnt..... Jeg er i uke 22 nå.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er i uke 19 og kjenner det også helt nederst på magen.. Men ikke noe kraftige spark heller enda, bare små bevegelser.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 23+6 Når jeg var på UL uke 15 & 19 så har han ligget med hode nedover, så å si alle sparka har kommet til høyre og opp. Nå di siste 1 1/2 ukene er tror jeg han har snudd seg, for sparka går nedover....
simba>>>3gutter Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Det variere litt i dag har han hatt som hobby og sparke på blære mi. Hihihihihi. Gubben kjenner det best utenpå når han sparker oppover, ellr på sidene. Er 27 uker
👀tante Sofie 👒 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Er i uke 26,,og deinn her beibisen sparke å for det meste nedover... --Syns ikke sparkene er så kraftige heller...
Sannellerslik? Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 jeg kjenner også sparka nederst på magen, nesten ved skambenet.. av og til litt lenger oppe, men mest der nede. jeg trodde egentlig bebisen låg lenger oppe for de virker sann når jordmoren skal finne foster lyden... men men.. de er vel sann de skal ver:) jeg er forresten 19+2 og førstegangs...
togutter-08og10 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjente mitt første spark i går, litt høyt oppe til høyre. Ellers kjenner jeg en del kilinger fra den lille krabaten. Jeg er 20 + 3
mamma sin kompis Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 I uke 21 kjente jeg de nede ja, og mest til høyre litt lengre oppe. Nå er jeg i uke 26, og det sparker mest over navelen. Skikkeli sirkus der inne innimellom, spark og slag over hele magen
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjenner det bare nederst i magen, men det kan være fordi jeg har støtdemper lenger opp Har foranliggende morkake.... Har kjent bevegelser en ukes tid. Er 20+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå