tineminsin Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har plutsellig fått veldig vondt i magen når jeg ligger på ryggen. Strekker seg skikkelig og klarer bare å ligge på siden om natten. vært sånn i noen dagen nå.. er i uke 19 nå.. flere som opplever det samme,ell vet noe om hva det kan være? Mister masse søvn av det her. våkner hver gang jeg legger meg på ryggen. veldig plagsomt! magen min blir helt hard og står masse ut.
Familie på 6!? Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er i uke 17 og får en del smerter når jeg ligger. Jeg har fått beskjed om at dette er helt vanlig fordi det er livmoren som utvider seg.
tineminsin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Okei:) Aldri hørt om det før. rart jeg ikke har hatt det før nå,men mulig jeg har en periode hvor det skjer for tida..
togutter-08og10 Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Det er kanskje derfor de anbefaler oss å ligge på venstre side om natten. Jeg kjenner også litt smerter i magen, regner med at det er fordi ting skal vokse nedi der..
tineminsin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 okei:) vanskellig å holde seg bare på siden og da. Håper det går over snart:) bra å høre at det kan være litt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå