Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 14 i dag og har ikke gåt opp i vekt enda. den har faktisk gått noen kilo ned. dette klager jeg ikke på ettersom jeg er litt overvektig,men lurer på når jeg begyner å legge på meg?og hvor mye kan jeg forvente å gå opp i vekt under svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du..dette er d ingen fasitsvar på..er du forsiktig kan du legge pp deg rundt 12 kg ..eller minrde eller mer..altså..d kommer jo helt an på deg selv d vettu..

Skrevet

til HI. jeg har gått ned en kg, og er i uke 15+0. men bare slapper av, vet at ungen kommer til å vokse og vokse, og at kg kommer de også.

Skrevet

Jeg er i uke 17 og har til nå gått ned 6 kg siden jeg ble gravid. Jeg er også litt overvektig i utganspunktet, så å bli gravid var jo den slankekuren... inntil videre!hehe..

Skrevet

Ikke sikert at du legger på deg noe. Jeg er 27 uker i morgen og veier nesten det samme som når jeg ble gravid. Det er ikke noe farlig vis man har litt å ta av. Bare bra sa legen til meg når jeg gikk med nr 1, da slipper du ekstra kilo å få av etter fødselen

Skrevet

Fra uke 6-11 gikk jeg ned 11 kg. Så sa vekten totalt stopp og jeg begynte ikke å gå opp før de siste ukene. Nå har jeg lagt på meg 2 kg og ligger fortsatt på -9. Er 26 uker på vei, så du skjønner kanskje at dette er veldig individuelt. Noen legger på seg tidlig, andre legger på seg sent. Noen legger på seg mye, andre legger på seg lite. Sånn er det bare.

Skrevet

Et sted mellom uke 20-27 begynner de fleste å legge skikkelig på seg.. før det er det like normalt å gå ned.. en baby er ikke stor i uke 14...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...