*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Stakkers jenta, håper noen tante/onkel eller besteforeldre gjenkjenner henne og tar seg av henne=( http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14923
Gjest mphs Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 For en nydelig liten jente. Det er i allefall bedre å forlate ungen enn de som tar livet av de eller værre.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Det er sant. Men hvorfor ikke gjøre det på en ordentlig måte. Uansett synes jeg det er fælt. Og den nyyyyydlige jenta da, hadde gjerne tatt hånd om henne jeg
Gjest mphs Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Det kan jo hende at mannen ikke snakker sant til drossje sjåføren om at moren hadde forlatt ungen. Kanskje han hadde tatt den fra henne for å straffe henne. Det er jo en del som gjør slik også. Men får håpe noen kjenner henne igjen.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Det har jeg ikke tenkt på....hmmm....håper uansett noen som kjenner henne melder seg og tar seg av henne, så hun i hvert fall får vokse opp hos familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå