Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Gulaktig,gjennomsiktig,slimete,litt småbrunt å mørkegult...Legen min sier det er heeeeeeeeeeeeeelt vanlig..Dette er noe som vil fortsette hele svangerskapet. Kroppen produserer mye utflod gjennom de 9 mnd enn hele livet ditt til sammen.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 å? :-) takk for svar, har aldri hørt det før...:-)
nr2-imagen:) Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er i uke 10 og har plutselig begynnt å få skikkelig mye og gul utflod! må bruke truseinnlegg hele tiden! Ekkelt.... men bra det er normalt da!!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Er stort sett veldig tørt hos meg... I går og i dag har det vært litt brunt på papiret et par ganger når jeg har tørka meg. Fikk helt noia i går, men har roa meg ned litt i dag. Svir og klør rundt skjedeåpningen, så nå har jeg vært på apoteket og kjøpt canesten. Kanskje det er derfor det er så tørt også?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Om du har kjøpt Canesten så burde du stoppe med en gang...Er det noe man ikke skal bruke de 3 første mnd i svangerskapet er det canesten. Dette må også avtales med lege for å få evt annen kur. Dette vet folkene på apoteket. Det er normalt å ha utflod å det er normalt å få noe plager med underlivet. Får du dette må du kontakte lege før du begynner med noe slags behandling
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Iflg felleskatalogen / pakningsvedlegget er det ingen farer ved å bruke canesten ved graviditet. Eneste man ikke skal bruke er applikator, stikkpillene skal bare føres inn med fingrene (hvis man bruker dette i tillegg til kremen).
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Canesten er da helt greit å bruke!! Bare gjør det som hun ovenfor sier, så er det ingen problemer...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Ja, det var det jeg trodde også... Vet om ei som fikk beskjed av legen om å ikke bruke stikkpillene når man var i de første 3 mnd, men kremen var grei. Så jeg bruker bare kremen nå da... Skal uansett ringe legen min på mandag og få en time... Men Håpefull jente - hvor har du det fra at man ikke kan bruke Canesten de første 3 mnd? Da burde det jo stått på pakningsvedlegget og ihvertfall på felleskatalogen... Sa fra til farmasøyten på apoteket at jeg var gravid i første trimester, og hun sa at Canesten var helt greit så lenge man ikke brukte applikatoren...
ballblom Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Hvor langt er du på vei nå "Fest del Lille Spire"? :-) Syns det er så moro at du er gravid igjen! Denne gangen kommer det til å bli baby :-) :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 begynner på uke 11 i morgen:-) du skal vel ha snart?? formen din??
ballblom Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Oj, det lover jo veldig godt :-) :-) Snart over til 2-tri du da! Moro! Jeg er 25+2, så da får vi vært på 2-trimester sammen en liten stund :-) Noen følelse av hvilket kjønn det er eller? Formen er sånn passe bra :-) Er fremdeles sliten og trøtt til tider, og er mye småsyk. Ellers er ryggen litt vond etter lange jobbdager og halsbrann er helt jævlig - men det er fullstendig verdt det :-) Nyter hver eneste dag! Hvordan er formen din da??
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 åå misunner deg:-) formen ja, har vært kvalm siden uke 5, kaster opp galle om morgenen og er trøtt og kvalm hele dagen, men er verdt det ja pga blødde en del i uke 6 som sitter i meg enda..du blødde du også tidlig?? eller husker jeg feil??? tenk om det skulle gå ja, :-) føler det er en jente siden jeg er så kvalm, gikk jo til uke 16 med gutt og var helt fin..:-) men man vet aldri:-) så kos og høre fra deg:-) håper du svarer her mer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå