Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulaktig,gjennomsiktig,slimete,litt småbrunt å mørkegult...Legen min sier det er heeeeeeeeeeeeeelt vanlig..Dette er noe som vil fortsette hele svangerskapet. Kroppen produserer mye utflod gjennom de 9 mnd enn hele livet ditt til sammen.

Skrevet

å? :-) takk for svar, har aldri hørt det før...:-)

Skrevet

Jeg er i uke 10 og har plutselig begynnt å få skikkelig mye og gul utflod! må bruke truseinnlegg hele tiden! Ekkelt.... men bra det er normalt da!!!

Skrevet

Er stort sett veldig tørt hos meg... I går og i dag har det vært litt brunt på papiret et par ganger når jeg har tørka meg. Fikk helt noia i går, men har roa meg ned litt i dag. Svir og klør rundt skjedeåpningen, så nå har jeg vært på apoteket og kjøpt canesten. Kanskje det er derfor det er så tørt også?

Skrevet

Om du har kjøpt Canesten så burde du stoppe med en gang...Er det noe man ikke skal bruke de 3 første mnd i svangerskapet er det canesten. Dette må også avtales med lege for å få evt annen kur. Dette vet folkene på apoteket.

Det er normalt å ha utflod å det er normalt å få noe plager med underlivet. Får du dette må du kontakte lege før du begynner med noe slags behandling

Skrevet

Iflg felleskatalogen / pakningsvedlegget er det ingen farer ved å bruke canesten ved graviditet. Eneste man ikke skal bruke er applikator, stikkpillene skal bare føres inn med fingrene (hvis man bruker dette i tillegg til kremen).

Skrevet

Canesten er da helt greit å bruke!!

Bare gjør det som hun ovenfor sier, så er det ingen problemer...

:)

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde også... Vet om ei som fikk beskjed av legen om å ikke bruke stikkpillene når man var i de første 3 mnd, men kremen var grei. Så jeg bruker bare kremen nå da... Skal uansett ringe legen min på mandag og få en time...

Men Håpefull jente - hvor har du det fra at man ikke kan bruke Canesten de første 3 mnd? Da burde det jo stått på pakningsvedlegget og ihvertfall på felleskatalogen... Sa fra til farmasøyten på apoteket at jeg var gravid i første trimester, og hun sa at Canesten var helt greit så lenge man ikke brukte applikatoren...

Skrevet

Hvor langt er du på vei nå "Fest del Lille Spire"? :-) Syns det er så moro at du er gravid igjen! Denne gangen kommer det til å bli baby :-) :-)

Skrevet

begynner på uke 11 i morgen:-) du skal vel ha snart?? formen din??

Skrevet

Oj, det lover jo veldig godt :-) :-) Snart over til 2-tri du da! Moro! Jeg er 25+2, så da får vi vært på 2-trimester sammen en liten stund :-) Noen følelse av hvilket kjønn det er eller?

Formen er sånn passe bra :-) Er fremdeles sliten og trøtt til tider, og er mye småsyk. Ellers er ryggen litt vond etter lange jobbdager og halsbrann er helt jævlig - men det er fullstendig verdt det :-) Nyter hver eneste dag! Hvordan er formen din da??

Skrevet

åå misunner deg:-) formen ja, har vært kvalm siden uke 5, kaster opp galle om morgenen og er trøtt og kvalm hele dagen, men er verdt det ja pga blødde en del i uke 6 som sitter i meg enda..du blødde du også tidlig?? eller husker jeg feil??? tenk om det skulle gå ja, :-) føler det er en jente siden jeg er så kvalm, gikk jo til uke 16 med gutt og var helt fin..:-) men man vet aldri:-) så kos og høre fra deg:-) håper du svarer her mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...