Gå til innhold

riene stopper opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på sykehus i fr.stad med rier,men de stopper opp har termin 3mars. blei sendt hjem fordi riene ikke er sterke nok,og ingen vits i å være der fikk jeg beskjed om.Og dessuten var det ikke plass der,jeg måtte ta ctg inne på pause rommet dems,samma detr men tenkte herregud er det så liten kapasitet på fredrikstad sykehus?.hae hørt at kanel skal være bra for å på skynde riene,vet at alt kommer til sin tid ,men jeg er sliten klarer nesten ikke å gå pga av bekken sliter med pustevansker ja OG DRIT LEI AV Å GÅ SÅNN.Kanel JA NEI ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader ikke å prøve med kanel. Høres ut som du er moden og da kan det jo hjelpe. Jeg fikk rier etter å ha spist grøt med masse kanel, om det var kanelen vet jeg jo ikke. Ha sex ;o)

Skal føde på fredrikstad jeg også, hørtesmerkelig ut at de har så lite kapasitet :s

Skrevet

hehe sex ja gubben vil ikke ,trur kan skade babyn ,jeg sa så lang tiss har du ikke. når har du termin da? blir kansje overført til annen fødestue da? dette er på b2

Skrevet

jeg har termin 13.mars.

han er redd for det ja...du får si at det blir lenge til neste gang du tilbyr ;o) hehe, det hjalp på min samboer.

Ok, så det var b2 som var full. Jeg har tenkt å føde på b7, men tiden får vise om jeg fikser uten noe smertestillende :P

Hvordan går det med riene?

Skrevet

hei igjen dem har stoppa helt opp,må nok vente litt til ,kansje kanel hjelper har hørt det men vet ikke? er min 3 fødsel

Skrevet

Det kan hjelpe... men jeg har ingen erfaring, er førstegangs. Du får teste ut alt du kan komme på og håpe på det beste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...