Gjest vierge&musovic Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg så juno i natt. Syns den var artig, mange kjappe replikker som det ofte er i sorte komedier og vanvittig godt skuespill. Den var veldig morsom. Likte veldig godt samspillet mellom Ellen Page og Jason Bateman. Var også morsomt å se Jennifer Garner. Jeg lo og sukket veldig mye Men på slutten da hun føder sønnen sin, så ble jeg helt satt ut. Da Michael Cera(Bleeker) kommer inn på fødestuen og legger seg ved siden av henne. Syns det var helt spesielt. Måten han legger seg bak henne og hun gråter. Syns det var litt sterkt faktisk og ganske voksent av to 16åringer. Uansett, veldig gøy å se så mange fra Arrested Development:.)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 har sett den filmen jeg oxo.. kejmpe fin film, men så leit at hu gir bort sønnen allikevel.. trodde hu kom til å angre på at hu ville adoptere han bort men gjorde visst ikke det.. men kjempe bra tolkning av en tenårings graviditet og sånt.. skjønner godt at den filmen vant 1 oscar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå