Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har mistet følelsene for mannen min. Han er min beste venn og han er kjempe snill med meg og barna. men jeg greier ikke å være kjæresten hans lenger..og det er jo ikke rettferdig for han heller. Men jeg er så redd for å gå. trist å miste han,vil ikke at han skal ha ny dame, vil ikke utsette ungene mine for noe av dette og tenker på hvordan jeg skal klare meg uten jobb og penger? Hvis jeg har 60 og han har 40 %samvær,får jeg full os da? Og får jeg bidrag om han har 40 %samvær. Han tjener godt mens jeg er student uten noe som helst:(vil jo at barna mine skal bo ordentlig når de er ho meg også da:( Kan noen komme med noe oppløftende??
-Amelie- Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det første jeg tenker er: Hvorfor har du da slik hast med å komme ut av forholdet? Du skriver at mannen din er din beste venn, at du ikke vil at han skal ha ny kjæreste, han er snill osv. Er det ikke normalt at man i perioder ikke er like mye "kjærester" som før? Hvis jeg var deg ville jeg ventet med å gjøre noe som river opp tilværelsen på en måte som er vanskelig å reparere igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå