Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har så vondt i ryggen, klarer verken sitte stå, gå eller ligge uten at det gjør vondt. Og så har jeg tusen ting jeg bare MÅ ordne denne helgen . (Er 8+6) Bak på ibux pakken står det at en ikke skal ta ibux de tre siste mnd av svangerskapet. Og så står det at man skal rådføre seg med lege. Så jeg ringte legevakten for å få svar, men det tok så lang tid før de ringte meg opp igjen og innen da hadde jeg tatt 1 stk400mg ibux alt. Legen sa at jeg absolutt ikke måtte ta ibux. Jeg var bare så desperat, for jeg har gått slik og blitt værre de tre siste dagene. Nå er jeg leimeg forde jeg igjen har vondt, har tusen ting som bare hoper seg opp, og så er jeg så trøtt og sliten uten å ha sovet serlig de siste nettene. Og hva om jeg i tilleg har utsatt bebisen for noe skadelig bare fordi jeg ikke orket mer. SUKK.
Underveis --> Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Dette går sikkert bra! En tablett gjør nok ikke store skaden på barnet ditt. Kjøp deg paracet. De kan du trygt ta! Ja, og få noen til å hjelpe deg med gjøremålene dine. Det er lov å ha vondt og bli sliten! Hilsen meg som sniker meg inn her fra Bli Gravid og leser titt og ofte ;-)
ChellBell - har født! Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Helt enig med hun over! En tablett har garantert ikke gjort noe skade. Jeg gjorde samme greien da jeg gikk gravid første gang og har et sunt og normalt barn. Ikke tok jeg folat heller og spiste både fersk ost og spekemat Den gangen var alt dette helt ufarlig og nå er det plutselig ikke det lenger, så tror du kan slappe helt av! Men kjøp Paracetamol/Paracet og kjøp de nye som er flytende kasler for de vikrer mye raskere enn vanlige piller. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå