Gå til innhold

Formen i uke 28(pluss-minus) jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere fult? Går over på akriv sykmelding jeg nå. Da kan jeg komme og gå ut fra hva formen tilsier. Plages med ryggen og litt kynnere samt utrooooolig trett. Litt nedtur egentlig, men jobber i hjemmesykepleien hvor det er mye tungt arbeid. Vanskelig å finne god liggestilling på natt også

Dessuten er jeg blitt forkjøla:(. Går litt opp og ned dette svangerkapet, men har nå kommet så langt at jeg virkerlig begyner å glede meg til junior kommer. Også blir det påske, vår og sommer:):). Livet er da herlig selv med ryggvondt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten titt inn fra 3 trimester... idag e eg 29+4 og e faktisk i ganske go form... har vært sykemeldt fra deltidsjobben min siden jul pga bekkenløsning (jobb på kiosk hvor jeg sto HELE tiden).. Men de siste tre-fire dagene e d faktisk blitt litt bedre... har fått ny pute til støtte mellom knærne og anklene om natten, og i tillegg har eg gått noen uker på gruppetrening hos fysioterapeut... så no ser eg lyst på den siste tiden...e student fulltid, så har noe å finne på frem til minien kommer i mai...

eg gleder meg og masse til lille minien kommer, men merker at eg ikke e klar for d enno.. sånn me tanke på fødsel og tiden rett etterpå.. kroppen fungerer såpass endå at eg ikke e desperat etter å få tilbake den gamle kroppen...men får jo inderlig håpe at eg får den følelsen til slutt, sånn at fødselen ikke blir så skummel...

ha en strålende dag då!!

Skrevet

27+3 her!

Formen er helt fin! Føler nesten ikke at jeg er gravid.

Har dog bekkenløsning da, men har funnet en måte å leve med det på!

Er 100% sykmeldt pga det også, så får masse tid til å slappe av (mens de to største er på skole og b.hg.)

Masse spark og boksing, og en del kynnere minner meg på graviditeten, men bortsett fra det har jeg ingenting å klage på.

Skrevet

Har vært sykemeldt siden uke 10 og kommer til å være det resten av svangerskapet. Hyperemesis, ortostatisme og ryggen er problemet her.

Skrevet

Har gått aktivt siden uke 20, er nå i uke 26 og er fullt sykmldt pga BL.

Jobber i matvarebutikk, med ansvar og mye gåing, ståing, stress og tøying og bøying. Noe som gjorde at etter bare 1-2 timer, så var smertene ille. Og så tilrettelagt som det gikk ann. Sittet å gjort litt papirarbeid oxo. Noe som var ideelt, men som ikke behøvs hverdag.

Skal være fullt fram til slutten av mars...men regner med at det ikke blir noe mer jobb på meg ut svangerskapet.

Skal eneste ha opplæring på en i april :) i mitt ansvarsområde på jobben.

Ellers er det tungt å bøye seg, øm nedentil, sting i rompa, ilinger i hoftene, vondt i korsryggen men dagene går....mye bedre nå som jeg kan ta dagene som de kommer. Så har jeg begynt med bassengtreing for gravide med fyso. Fin, fint...

Skrevet

Er i uke 27, formen er kjempe fin, og har enda ikke hvert sykemeldt en eneste dag=) begynner å få litt vondt i rygg og ben, men tror jeg skal klare meg en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...