Gå til innhold

Savner venner med barn i oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 29 år med en datter på snart 3, som jeg har delt omsorg for, 50/50. Hun bor annenhver uke hos meg og faren sin. Jeg er absolutt ikke ensom, har masse venner, en spennende jobb etc. etc. MEN: De av mine venner som har barn har også mann...og gjerne flere barn...dermed har de gjerne fullt opp i helgene med seg og sitt. Jeg tenker at det må da være flere som meg - i oslo - som kunne tenkt seg å ha noen å finne på noe med i helgene, sammen med barn? Jeg går ofte på child planet eller hoppe loppe land, men av og til kunne det vært kos å bare besøke en annen singel forelder med barn..

Vet ikke om dette er rett måte å gjøre det på, men forsøker. Har ikke vært inne på denne type sider siden jeg var gravid...gi meg gjerne tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Barna mine er 7 år og bitteliten, så det blir kanskje litt for stor aldersforskjell på barna? :)

Skrevet

Bur dessverre ikkje på Østlandet, før neste haust. Er 31 år og har ei jente som blir 2 i april. El. hadde det passet veldig bra for meg å fått nokre venner med barn. :)

Skrevet

Hei!

Jeg har en jente på 6 år og bor i oslo.Kanskje litt stor aldersforskjell??

Skrevet

Meandmyprincess:kanskje vi kan finne på noe?:D

Skrevet

Ja, kanskje det Trubbel?Hvor bor du da?

Skrevet

Jeg bor på Manglerud..

Skrevet

Maiken født 03.08.07 Eg har ikkje skrive "ja eg bor i Oslo", skreiv eg skulle dit om eit år. Og det finst muligheter for å holde an ein kontakt fram til dess. Ihvertfall i min verden. :)

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 1/2 og bor på Ekeberg... :-)

Skrevet

Hei alle!

Har vært ute en tur - masse svar jo! Jeg bor på sandaker i oslo, har ikke bil så hadde vært greiest med andre som bor litt sentralt! Er ikke kristen eller interessert i noe annet klubb-aktig. Men hadde vært gøy om man fant noen man hadde en viss kjemi med! Må man oppgi mailadresse for å komme i kontakt med de enkelte her, eller kan man sende private innlegg?

Dette var koselig, håper vi får til noe:)

Skrevet

Ja...tittet på alle som hadde skrevet nedover, og da er det egentlig bare deg Pike 26 & ♥Nikko♥ som kanskje kunne vært noe..? Du bor på Ekeberg, hva driver du med ellers da? Kan vi mailes kanskje..?

Skrevet

Har du msn? Hvis du oppretter en profil så kan jeg sende deg pm... Liker ikke å legge ut mailen min her...

Skrevet

Hadde ikke gjort noe med flere lekevenner til jentene mine=) Bor litt utenfor oslo, men det spiller vel ingen stor rolle.

Er ikke alenemor, men det hadde uansett vært koselig å kjenne fler med barn på samme alder=) Så man hadde kunne funnet på litt med barna sammen=)

Jentene mine er 4 1/2 og 2 1/2. Yngste blir 3 i juli, når blir jenta di 3?

Hvis du har lust så send en mail du=)

[email protected]

Skrevet

oppretter profil nå...

Skrevet

kanskje det er noen flere på nett nå...som vil si hei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...