superhygge Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg er en jente på 29 år med en datter på snart 3, som jeg har delt omsorg for, 50/50. Hun bor annenhver uke hos meg og faren sin. Jeg er absolutt ikke ensom, har masse venner, en spennende jobb etc. etc. MEN: De av mine venner som har barn har også mann...og gjerne flere barn...dermed har de gjerne fullt opp i helgene med seg og sitt. Jeg tenker at det må da være flere som meg - i oslo - som kunne tenkt seg å ha noen å finne på noe med i helgene, sammen med barn? Jeg går ofte på child planet eller hoppe loppe land, men av og til kunne det vært kos å bare besøke en annen singel forelder med barn.. Vet ikke om dette er rett måte å gjøre det på, men forsøker. Har ikke vært inne på denne type sider siden jeg var gravid...gi meg gjerne tips!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hei. Barna mine er 7 år og bitteliten, så det blir kanskje litt for stor aldersforskjell på barna?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Bur dessverre ikkje på Østlandet, før neste haust. Er 31 år og har ei jente som blir 2 i april. El. hadde det passet veldig bra for meg å fått nokre venner med barn.
Meandmyprincess Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg har en jente på 6 år og bor i oslo.Kanskje litt stor aldersforskjell??
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Maiken født 03.08.07 Eg har ikkje skrive "ja eg bor i Oslo", skreiv eg skulle dit om eit år. Og det finst muligheter for å holde an ein kontakt fram til dess. Ihvertfall i min verden.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en gutt på 2 1/2 og bor på Ekeberg... :-)
superhygge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Hei alle! Har vært ute en tur - masse svar jo! Jeg bor på sandaker i oslo, har ikke bil så hadde vært greiest med andre som bor litt sentralt! Er ikke kristen eller interessert i noe annet klubb-aktig. Men hadde vært gøy om man fant noen man hadde en viss kjemi med! Må man oppgi mailadresse for å komme i kontakt med de enkelte her, eller kan man sende private innlegg? Dette var koselig, håper vi får til noe:)
superhygge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2008 Ja...tittet på alle som hadde skrevet nedover, og da er det egentlig bare deg Pike 26 & ♥Nikko♥ som kanskje kunne vært noe..? Du bor på Ekeberg, hva driver du med ellers da? Kan vi mailes kanskje..?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Har du msn? Hvis du oppretter en profil så kan jeg sende deg pm... Liker ikke å legge ut mailen min her...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Hadde ikke gjort noe med flere lekevenner til jentene mine=) Bor litt utenfor oslo, men det spiller vel ingen stor rolle. Er ikke alenemor, men det hadde uansett vært koselig å kjenne fler med barn på samme alder=) Så man hadde kunne funnet på litt med barna sammen=) Jentene mine er 4 1/2 og 2 1/2. Yngste blir 3 i juli, når blir jenta di 3? Hvis du har lust så send en mail du=) [email protected]
superhygge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2008 kanskje det er noen flere på nett nå...som vil si hei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå