superhygge Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg er en jente på 29 år med en datter på snart 3, som jeg har delt omsorg for, 50/50. Hun bor annenhver uke hos meg og faren sin. Jeg er absolutt ikke ensom, har masse venner, en spennende jobb etc. etc. MEN: De av mine venner som har barn har også mann...og gjerne flere barn...dermed har de gjerne fullt opp i helgene med seg og sitt. Jeg tenker at det må da være flere som meg - i oslo - som kunne tenkt seg å ha noen å finne på noe med i helgene, sammen med barn? Jeg går ofte på child planet eller hoppe loppe land, men av og til kunne det vært kos å bare besøke en annen singel forelder med barn.. Vet ikke om dette er rett måte å gjøre det på, men forsøker. Har ikke vært inne på denne type sider siden jeg var gravid...gi meg gjerne tips!
gullgutten_min! Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hei! kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver... jeg bor ikke i oslo men rett utenfor, Lørenskog. og har en sønn på 2 år, som jeg er alene med. da pappaen ikke ønsker kontakt med oss dessverre. selv er jeg 32 år og stortrives i rollen som mamma! men savner egentlig noen venner m barn, som også gjerne er alene. for det er som du sier at de av vennene mine som har barn har også en mann og de er gjerne opptatt med seg og sitt. og det unner jeg dem virkelig! men savner noen å finne på ting sammen med har du lyst å bli kjent m oss send meg gjerne en mail på [email protected]
winneboo Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hei jeg har en datter på 2,5 år å vi bor i Oslo. Er ikke sammen med barnefaren så hun er der annenhver helg. Nettopp blitt slutt mellom meg og min samboer(ikke barnefar) så jeg og vesla er alene igjen. Har flere venner her men ingen med barn så blir ikke det samme. Har også vært på hoppeloppeland og childplanet å vesla mi trives veldig godt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå