Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Sånn har jeg det! 12:11 1.03.2008 Jeg er 24 år, bor hjemme hos mamma og pappa. Har en sønn på 1 1/2 år. Synes det er fint å bo hjemme, jeg slipper å ta vare på gutten for meg selv, det gjør mamma og pappa. Han har fått bare NAN så jeg starta på me festinga når han var uker. Hvorfor skal jeg slutte med å feste bare fordi jeg har fått en unge? Mamma og pappa har kjøpt grinder for å sette foran ting som er farlig for gutten, så nå har vi grind/gjerde foran vedovnen, tv'n, et bord med blomster som kan være giftig. Mamma har også sydd fast duken til bordbeina så han ikke får til å trekke den av. fryseskapet på kjøkkenet har vi satt dobbelsiding teip på, så han ikke får den opp. Jeg er så heldig for han sover til 10-11tiden og da har han sovet ca 12 timer. Han sovet middagshvil sammen med bestefar i 4 tida. Noen ganger sover han natta i senga til bestemor og bestefar også. Og nå skal jeg på ferie i syden i 14 dager, det blir godt, skulle bare mangle at jeg også skulle få litt fri! Gutten skal selvsagt være med bestemor og bestefar. Så jeg får festa som jeg vil. Pappan har han ikke noe kontakt med, for mamma sier han ikke er noe å samle på. Sånn har jeg det, hva med dere?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 det må jo være tull...........
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Deilig å bo med bestefar og bestemor, men er fortsatt JEG som er moren og foresatt! Håper detter var en tull:)
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 hmm.... må det være. Er alenemor jeg også, men å holde på sånn hadde aldri falt meg inn. Ta vare på sønnen din! Han trenger deg mer enn du trenger festinga. Du ha ett ansvar nå. Ikke la foreldrene dine ta alt ansvar for han! Blir nesten litt sint her jeg sitter å leser dette innlegget.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Nei tro d eller ikke det er faktisk ikke tull!!! men det er ikke meg altså,hehe Jeg synes ikke den personen kan få lov å kalle seg mamma engang.
Gemini77 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 HVorfor legge det ut her?? Det er jo åpenbart tull, og skjlønner man ikke det så er man rimelig naiv.
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Nei, mamma kan hun ikke kalle seg, hvis hennes foreldre så å si tar hånd om han hele tiden...... Fy og fy! Ja dette har jeg ikke noe til overs for i det hele tatt.... Unnskyld men sånn er det bare.
Bærta å babyn Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Nei, det er ikke tull, denne dama finnes, selv om det er satt på spissen så er dette hverdagen hjemme hos de. Er det ikke naivt å tru at slikt ikke kan skje?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Tror så gjerne det finnes sånne mennesker jeg, men hva er det å gjøre med det? Mennesket har ikke selvinnsikt og ingen kjærlighet for dette barnet (i allefall ikke normal mor/barn forstand). Vil vel si at så lenge barnet har det godt med besteforeldrene så får man heller være gøad for at hun faktisk bor der slik at ikke gutten blir forsømt fullstendig. De fleste barn klarer seg fint i livet så lenge de har en omsorgsperson som er kjærlig og tilstede og det er jo besteforeldrene i dette tilfellet...
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Værste av alt så vet jeg om et par sånne mødre......så blir ikke sjokkert nei...men vil aldri kalle slike "foreldre", kun rugekasse...det er besteforeldrene som er foreldrene og etter min mening burde også de fått omsorg og foreldreansvar i slike tilfeller. Vet om ei som har i hvertfall 2 unger, rett hjem fra føden og ut på fest, ungene har svigerforeldrene og barnefar tatt seg av fra dag en av...jenta er totalt ubrukelig som morsemne og burde etter min mening blitt tvangsterilisert siden hun tydeligvis gir seg faen i prevensjon også...
Gemini77 Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Det er ikke naivt å tro at slike folk finnes, for det gjør det virkelig. Men hele hensikten med å legge det ut på en slik side er for å provosere og det tror jeg mamma'n til dette barnet er fult klar over. Hun skjønner vel selv hvor idiotisk hun høres ut, og jeg skjønner vel egentlig ikke vitsen med andre å legge det ut her slik at vi kan diskutere henne opp og i mente!
Bærta å babyn Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 det er ikke hun som har lagt ut det, men ja, det er for å provosere.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Veit dokke ka? Eg syns faktisk det høyres ut som ho har det fælt! Når ein føler behov for å feste og ture og drive på på den måten der heile tida, så er det noke som er gale. (Og, no seier eg ikkje at det er noke gale med festing! Berre sånn at alle er klar over det. Men alt med måte) Klart at alle har godt av litt fri innimellom. Og godt av å komme seg litt ut. Men for meg høyres det ut som den personen der rømmer fra virkeligheten , og ikkje har det særlig godt med seg sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå