Gå til innhold

Sjalu....uff!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kjenner de blir mer sjalu nå under svangerskapet???

Jeg er ikke sjalu til vanlig...men nå...uff...ingen god følelse....og den stakkars samboeren min må jo få prate med hvem han vil og vi som har gårdsbruk må jo nesten ha dyrlege feks. og sef er hun lang og slank og spretten i forhold til meg nå....merkelige ting som skjer i hodet mitt om dagen altså!!! frustrerende....:( vi skal i selskap i kveld og jeg tenker på alle menneskene vi må prate med..huttetu...håper jeg føler meg bra i kveld og ikke stor og stygg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kjenner meg godt igjen ja..føler seg ikke akkurat så veldig vakker med den store magen å den vaggingen hehe...

Skrevet

hmm.. Jeg og har vært det...Men det var værst før vaggingen begynte faktisk...Skjønner ikke helt hvorfor men,eller jo...Sambo var medic i millitæret,så får veldig sympati pga bekkenløsningen....Er nok derfor..

Men er litt rart at man blir mer sjalu,for sambo har blitt mye mer kosete etter jeg ble gravid...

Skrevet

Sjalu er noe jeg har til gode å prøve....

Skrevet

jeg var kjempesjalu før.... og pga d ble d et opphold i forholdet. men så når vi ble sammen igjen ble jeg myyye mindre sjalu, nå er d nesten borte. hver gang slike tanker kommer VET jeg d bare er tull, han ville aldri gjort noe mot meg. og det vet jeg, stoler 100% på han... så joda, føler meg stor og fæl og USEXY... men han syns ikke det:) han elsker magen min! og vi kan le av vaggingen uten at jeg blir såret av det, for jeg vet han elsker meg akkurat sånn jeg er:)

sjalusi er helt forferdelig, ikke bare for samboeren, men for den som er sjalu! det å ha slike følelser og tanker er skikkelig ille. så jeg håper du klarer å se realistisk på det, og ikke la det bli for mye. man kan styre mye med tanker, så prøøøv å skyve sjalusien til side:). lykke til.

Skrevet

Snakka med ei venninne som er psykolog om dette, og hun kunne fortelle at det er svært vanlig.

De mener det rett og slett er en "mekanisme" som slår inn.

Nå er du gravid, og det er ekstra viktig at mannen din ikke går fra deg - derfor passer du bedre på.

er en sånn ur-greie sa hun, ikke noe vi nødvendigvis tenker så rasjonelt over.

Det oppleves jo helt rart. Jeg som aldri har vært sjalu ser nå plutselig andre kvinner som en trussel selv om de overhodet ikke er det, og kjæresten min har vært fantastisk i svangerskapet!

Så, vi får trøste oss med at det er slik vi er bygget. Nå skal vi lage rede og sørge for å holde familien samlet slik at vi best mulig kan tra vare på barnet som kommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...