Noramor+Sara kommer i april Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 har hatt plager md det i svangerskapet? Jeg har fjernet min galleblære,og alt har vært greit etter det,men da jeg ble gravid begynte jeg å gå på do ihvertfall to ganger om dagen..Alt renner igjennom virker det som,og har bare lagt på meg 4kilo så langt!Er i uke 32 nå.. Noen andre som opplever det samme,eller har andre plager som kan ha med mangel på galleblære å gjøre?? Har vært på flere ul å barnet vokser som normalt. Skal på ny sjekk på sykehuset til uka pga blodtrykk og sånn,og har tenkt til å spørre da,men hadde lyst til å høre her om det er flere med meg..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hei. Jeg har også fjernet galleblæren, men har ikke merket noe som helst til det. Har lagt på meg mye, 13 kg. Er 32+2. .
Dozer Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 jeg fjernet galleblæra i uke 20, og synes som deg at alt bare renner igjennom. Har gått ned 14 kg til sammen er 33+0 nå. Jenta mi er litt liten, men er på UL annenhver uke for å sjekke veksten, men jeg har lavt stoffskifte itillegg så det kan være derfor hun er liten!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Ok,takk for svar..det skal bli litt spennende å høre om hva legen sier om dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå