MammaTilToTette + spire Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Sikkert blitt skrevet om dette flere ganger..Men jeg lurer på hvilke tegn/symptomer dere først fikk, og når?
titt'hei Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hei. Jeg fikk ømme pupper fra EL og frem til IKM. Jeg pleier bare å ha ømme pupper 1-2 dager før mens.(kunne ligge på de, var bare ømt da jeg klemte litt). Så fikk jeg dessverre mer luft i magen...hehe.....(gikk å små-prompet) Sjarmerende:) Og det var det.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Første tegnet omtrent alle får men ingen snakker om er mye luft i magen. Man går å promper hele dagene. Luft i magen kommer somoftes rundt da man skulle hatt mensen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jess, her var det økt promping/ småraping som først ga meg et lite håp om at jeg kanskje kunne være gravid.. Dette starta uken etter befruktningen, og uka etter begynte det å stikke ganske tydelig i den høyre eggstokken, og da var jeg ikke lenger i tvil- visste jeg var gravid før jeg testet meg=) I tillegg forandret brystvortene mine seg litt..
frøet76 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Noen dager etter eggløsning fikk jeg stikkinger i høyre eggstokkområde, og dessuten var magen veldig oppblåst og "rar". Jeg ble en dag plutselig helt tørr i munnen, som tungen klistret seg til ganen, selv om jeg ikke hadde drukket mindre væske enn vanlig. I tillegg var jeg flere kvelder veldig varm- måtte droppe varmeteppet-på nettene, vanligvis er jeg veldig "frysete". Tok tempen og den var 37,8. Dette var flere dager før mensen skulle komme. Jeg tok det som et godt tegn. Var ihvertfall ikke helt meg selv disse dagene. Dernest begynte jeg å få menssmerter veldig tidlig, tidligere enn vanlig er før mens-svake murringer. Og brystene mine var mindre øm enn de vanligvis er hos meg rett etter eggløsning. Pleier å være veldig plaget med ømme bryst - nå lot det vente på seg. Nå er jeg i 6.uke og brystene er VELDIG ømme.
Lotta med novembergutt Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 -kviser -stikkinger ca 7 dager etter EL -hodepine -fryser -veldig trøtt Håper så inderlig at jeg holder meg til disse "plagene", og at kvalmen holder seg unna!
ChellBell - har født! Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Da var jeg kanskje heldig som ikke fikk luft i magen Jeg fikk større og ømme bryster og det er ikke vanlig for meg. Ikke fikk jeg menssmerter som gjerne kom samme dagen jeg ventet mensen og så tok det ikke lang tid før jeg ble kjempe trøtt - hele tiden!
MammaTilToTette + spire Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Takk for svar alle sammen:) Lurer på om det kan være noe på gang her igjen... tre dager etter befruktning skal ha funnet sted hadde jeg en liten blødning, eller rettere sagt litt brun utflod på papiret..Har siden da hatt stikkende smerter i underlivet og utrolig sliten og sover utrolig mye..Har også registrert en tempstigning fra 36,6 til 37,5 og har hatt nattesvette...Vet ikke om dette kan være tegn på noe, eller om det bare skyldes en infeksjon...Mulig alt sitter mellom øra også, at det er innbilt svangerskap...Får ikke tatt noen test før på mandag heller da det ikke er noen apotek åpne...Blir litt stressa av dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå