Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er 24 år, bor hjemme hos mamma og pappa. Har en sønn på 1 1/2 år. Synes det er fint å bo hjemme, jeg slipper å ta vare på gutten for meg selv, det gjør mamma og pappa. Han har fått bare NAN så jeg starta på me festinga når han var uker. Hvorfor skal jeg slutte med å feste bare fordi jeg har fått en unge? Mamma og pappa har kjøpt grinder for å sette foran ting som er farlig for gutten, så nå har vi grind/gjerde foran vedovnen, tv'n, et bord med blomster som kan være giftig. Mamma har også sydd fast duken til bordbeina så han ikke får til å trekke den av. fryseskapet på kjøkkenet har vi satt dobbelsiding teip på, så han ikke får den opp. Jeg er så heldig for han sover til 10-11tiden og da har han sovet ca 12 timer. Han sovet middagshvil sammen med bestefar i 4 tida. Noen ganger sover han natta i senga til bestemor og bestefar også. Og nå skal jeg på ferie i syden i 14 dager, det blir godt, skulle bare mangle at jeg også skulle få litt fri! Gutten skal selvsagt være med bestemor og bestefar. Så jeg får festa som jeg vil. Pappan har han ikke noe kontakt med, for mamma sier han ikke er noe å samle på. Sånn har jeg det, hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 for et tafatt forsøk på å lage diskusjon. det værste er at mange kommer til å tro på det også.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 javel. helt utrolig at sånne har barn, burde vært straffbart.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hvis det er sant, så synes jeg ikke du fortjener å ha barn... Sorry. Det er du som skal ta ansvar for barnet ditt. Ikke foreldrene dine. Hvorfor fikk du barn?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Ja, for det er en unnskyldning. Begge mine er laget i fylla, men jeg tar da ansvar for det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 javel, men du ser jo at denne kjærringa ikke tar ansvar? finnes folk med lite iq der ute, som drikker å puler og IKKE tar ansvar, et godt eksempel ser det ut til at vi har over her. utrolig at man klarer skryte av det og, sier litt om neket.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Enig der. Tror vel egentlig hi er ute etter å provosere. Greit nok at det faktisk er folk som er så tette i pappen, men å skryte av det her? Så dum går det vel ikke an å være. Og er hun så dum, så fortjener hun ihvertfall ikke å ha barn.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 glemte å si at jeg kjøper heller aldri noe til han, det gjør bestemor og bestefar.jeg planlegger også nr 2, så slipper det å bli så stor aldersforskjell mellom dem... føler meg kjempe heldig!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 gost du skal til syden da, så slipper du tenke over hvem barnefaren er.. og godt du føler deg heldig og ikke idiotisk som du er.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 ''Pappan har han ikke noe kontakt med, for mamma sier han ikke er noe å samle på.'' Har du ikke hørt uttrykket ' Ikke gjør som mora di sier''. Kanskje en fin ide å begynne ut ifra det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå