Gå til innhold

IKM uke 9. Hvordan går det med dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat testet positivt, men har ikke helt forstått det enda. Men er så klart veldig glad:) Flere gravide eller VELDIG spente???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:D

Er litt usikker jeg;) hehe.. Hadde ikm 26 eller 27. tror jeg, og har enda ikek fått mensen. Testes morgenen den 29, men ingen positiv test. Trodde det var en skyggestrek der, men den kom fort bort.

så nå skal jeg teste i morgen, på søndag;) Så får vi se hvordan det går:) Har stikkinger i magen.. ;) Jeg håper nå! :)

Skrevet

Takk:)

Jeg ønsker deg masse lykke til. :)

Skrevet

Gratulerer, "titt'hei'! Jeg hadde IKM på tirsdag hvis jeg går ut ifra en 28 dagers syklus, men har hatt såpass uregelmessige sykluser de siste månedene på +-30 dager, så vet egentlig ikke helt når IKM er. Har ikke testet enda, pga at jeg ikke føler meg verken gravid eller har pms. Det eneste jeg kjenner er vondt i korsryggen, samtidig som at jeg har litt problemer med magen, men en kjempeappetitt. Forrige måned kom tanta på dag 34 i syklusen, men da følte jeg med veldig gravid de to siste ukene før, med brystspreng, humørsvigninger, oppblåst mage mm. Tror dere jeg kan være gravid, eller har mensen kanskje bare hoppet over en måned? Jeg er normalvektig, spiser sunt og trener et par ganger i uken, så veldig rart hvis det skulle skje..

Har et lite håp, men vet bare hvor utrolig deppa jeg ble da jeg testet negativt forrige måned..:(

Skrevet

Har også testet i dag, gravid på clearblue og to streker på billigstrips så da må det jo være sant, selv om det er vanskelig å forstå det. Hadde IKM i morgen.

Har ingen symptomer overhodet så litt rart, eneste er at tempen steg enda nye 0,3 i dag.

ER SÅ GLAD I DAG.

**********************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...