Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et par tips jeg vil dele med dere som jeg skal gjøre i mitt bryllup;

* Legge ut engangskameraer på bordene til festen. Så oppfordrer toastmaster gjestene til å ta masse bilder av festen. Blir svært morsomme resltater som vi senere kan lime inn i album;)

* Kurver på toalettene med div. utstyr. Dametoalettet bør ha en kurv med deodorant, hårspray, hårnåler, gnagsårplaster, blank neglelakk til raknede strømperbukser, nål og tråd, tyggegummi etc.

Herretoalettets kurv trenger ikke være like innholdsrik; deodorant, tyggegummi, gnagsårplaster, hårvoks etc.

Smarte tips som er med på å dra dagen enda lengre opp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste tipset ditt har jeg tenkte å benytte ja :-) Det første dropper jeg da de fleste i dag har digitalkamera og lett kan maile over bilder som er blitt bra. Det er i alle fall slik det har blitt gjort i andre bryllup jeg har vært i, altså at gjestene har blitt bedt om å maile bildene sine i etterkant.

Skrevet

ja, det var jo lurt da, hadde egentlig ikke tenkt på det med digitalkameraer og maile over... kanskje vi vurderer det i stedet;) få toastmaster til å opplyse om mailadresse eller noe sånt...

Ja, det siste tipset ser jeg som en vinner, redder sikkert kvelden for mange;)

Skrevet

Vi skal også ha kurver på toalettene;)

På jentetoalettet legger vi også i noen tamponger - tenk å få mensen under et bryllup & ikke ha med det. Ellers så jeg et sted at det var noen som hadde lagt i hodepinetabletter og samarin/pepcid (for sure oppstøt ved bl.a. for mye vin:) som sikkert også er en god idé;)!

Neglfil er også en smart idé!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...