enita Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er veldig glad i egg, ikke noe dille, men lurer på hvor mange egg jeg kan spise i uka? Ville helst hatt flere til dagen ) Er 14 uker på vei...
Hikken Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Spiser minst to egg om dagen jeg :-) Namme :-) Hvis noen prøver å fortelle meg at det er "farlig" kan de drite og dra, jeg spiser eggene mine uansett :-)
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Spiser også to egg hver dag.. skulle d være farlig for noe?
prego Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 ser ikke noe problem i å spise de eggene du vil ha.. masse proteiner, og man har jo gått bort ifra at for mye egg skal være så farlig for kolesterolet..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg ELSKER også egg:) Men lurer på en ting, må egget være hardkokt, eller kan det være bløtkokt? Liker begge deler veldig godt, men i det siste ahr jeg fått litt dilla på bløtkokt. Er gravid i femte uke nå..
Mojo med trollungen Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Spiser minst to egg om dagen NAM enten hardkokte med kaviar og tomat eller stekt i panna på begge sider med krydder og gressløs,, nammenamm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå