Smurfinee Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Går dere til mannlig eller kvinnelig gynekolog? Og kan man velge det selv? Hva er mest "vanlig"? er litt usikker jeg...
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg har mannlig da. av erfaring, så vet damer hva vi tåler, å er ganske hardhendte.. menn, de er mer forsiktig dem.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Samme det, bare vedkommende er flink i faget! Synes faktisk menn er mer behagelige. Kvinnene har en tendenst til å være mer hardhendte.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Signerer lenej. Foretrekker mannlig fordi de kvinnelige jeg har vært borti har vært hardhendt.
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Akkurat samme erfaring her, mennene har vært mye mer forsiktig, og også mer forståelsessfulle for hormonelle problemer med prevansjon osv.. Har bare vært hos en dame, men hun var mye mer hardhendt.
SusieQ Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har også erfaring med at kvinnlige gynekologer er mere hardhendte enn mannlige.
Lille L Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har gått til både menn og kvinner.. Men, nå har jeg en fast gynekolog som er dama trives best med det:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har mannlig og ingen planer om å bytte ut han. Mye mer behagelig en kvinnelig.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Jeg går til en mannlig, helt ok. Jeg valgte selv hvilken gyn. jeg ville bestille time hos ja, han er privatpraktiserende.
Turtelduen Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Har bare vært hos mann... Blåser i grunn om det er mann eller kvinne jeg. Syns jo det er ubehagelig å sprike uansett...
Gemini77 Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Mannlig.. Jeg har vært hos både kvinnelige og mannlige, og mannlige er desidert best! Mye mer forsiktig og hensynsfulle enn damene. Er iallefall min erfaring!
Alba44 Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Har brukt begge deler. Spiller ingen rolle syns jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Samma for meg så lenge det er en som er flink og seriøs. Nå er det en mannlig lege.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Mannlig....synes av en eller annen grunn det er mindre pinlig enn med kvinnelig - så sant han ikke er dritkjekk!
ana baroma Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Har en mannlig gyn, og han er kjempeflink. Men har vært innom et par kvinnelige på sykehus, og de har vært utrolig flinke!
Thunderstruck Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Jeg liker best og gå til kvinelige gynekologer..
ToPrinsesser<3 Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en mannlig, fikk han anbefalt fra sykehuset etter første fødsel, da jeg skulle sette inn hormonspiral. Han er dyktig og har tidligere jobbet som fødselslege på KK Haukeland. Jeg var en gang hos en kvinnelig og synes de er mer hardhendte.
VirreVirre Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Til nå har det føltes mest komfortabelt å gå til mannlig gyn. Men nå har jeg fått time hos en dame (hun som svarer på spm i gravid-bladet) og ønsker å gi det en sjanse Men når det gjelder GU hos fastlege, så foretrekker jeg virkelig kvinner. Lurer på om det er fordi jeg stoler mer på gynekologer enn fastleger når det gjelder GU.
Lekamøia Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Jeg foretrekker også mannlig gynekolog. De er mer forsiktige. De kvinnelige jeg har prøvd har vært hardhente.
nickoline og supermann Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 tar det jeg får.........synes menn ofte er mer forsiktig.
SkravleFruen Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Jeg går ikke til fast gynekolog, men har kvinnlig fastlege, så hun har utført noen sjekker før og etter fødsel. I forbindelse med fødsel og revning hadde jeg en mannlig gynekolog. Syntes egentlig at så lenge dem har erfaring, peilig på hva dem driver med, er varsomme, ydmyke og lfinke, så spiller det ingen rolle om det er en mann eller dame (bortsett fra min første tur hos gynekolog som 17-åring, og en kjekk ung turnuslege (gutt) i stram t-skirt og bra med muskler... *pinlig*)
Mille** Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 Har en mannlig, men ønsker en kvinnelig. Men uansett er byen her altfor liten når man jobber i helsevesenet, traff legen min i jobbsammenheng bare noen få uker etter at jeg hadde ligger på skrævbenken hos han.......mmmhm...flaut!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 mannlige, kvinner er mer hardhendte. Vil heller ta GU hos en mann ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå