Gå til innhold

ÅÅÅÅ!!! Vanskelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt redd.. Ingen som har et svar svart på hvitt til meg? Om man kan begynne igjen med sex etter en SA. Virker som legene ikke er enige eller.. Og dere har alle her fått forskjellig svar. Jeg var jo bare fire uker på vei , så kanskje derfor jeg har fått beskjed om at det er bare å ha sex etter blødningen er ferdig. Men også hører jeg om historier her inne om mange som har mistet i sa rett etterpå - og de ventet ikke :S

Hilsen utålomdige meg!

(Sorry at jeg plager dere med det her.. men dere er en KNALL gjeng!!!) Takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du skal høre på legene og vente du....

Skrevet

Men de på sykehuset sa ikke det til meg :S

De sa jeg bare måtte vente til blødningen var ferdig. .

Skrevet

siden du var bare 4 uker på vei så vil jeg tru det ble mere som en mens på deg.. Så hadde du da valgt å teste deg senere, så hadde du kanskje trudd mensen var for sen..

Jeg har inen erfaring selv altså..men er jo mange som mister rundt mens uten de vet det selv.så jeg trur det er bare å prøve på igjenn med engang..siden du ikke var kommet lengre..var jo bare et egg som ikke festet seg skikkelig vil jeg tru..for hadde jo ikke rukket å utvikle noe enda..

Skrevet

Jeg pleier å få mens lørdag - (teste pos) og mandag begynte blødningen, og den har vart til nå. Så ja, jeg hadde trodd det var en vanlig mens... så, da kommer vi nok til å begynne på igjen iløpet av uka :D :D Så får vi håpe egget fester seg ordentlig denne gangen... : )

Skrevet

Tror du det er lurt kjenne at du er ferdig med SA-en før du prøver igjen. (i hodet)

Skrevet

hei.

jeg hadde en sa i uke 6, blødde noen dager og så var det over...spurte legen min om jeg måtte vente til jeg fikk tilbake mensen, men det hun sa til meg var at grunnen til at de sa det var fordi det er lettere å bestemme termin da, det var ikke noe farlig å begynne å prøve igjen som fort blødningen var ferdig og jeg hadde en negativ test, så det gjorde vi og nå er jeg i uke 27+1, så gjør det du føler for selv du:) lykke til og neste gang så sitter den sikkert:)

Skrevet

Takk skal du ha :-) Da tenker nok våre leger likt. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...