Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg gikk ut i perm den 15e feb å har fått penger fra Nav fra den dato. Men jeg har også fått full lønn fra min arbeidsgiver.. Må nok ringe dem til uken å si ifra å betale tilbake... huff så kjedelig, kjenner meg såååå rik nå. Men det var vel merkelig??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg vet ikke hvordan det fungerer i forhold til om man har forskuddsbetalt lønn eller etterbetalt lønn fra arbeidsgiver/nav... Det varierer jo så kanskje det er håp? :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 åja!!! Jeg håper da virkelig det er sånn!! Men da får jeg jo lønn for 2 ukeri neste lønningen da... Plus fullt med NAV penger.. Nei dette får jeg ikke til å stemme. Står periode 3 på lønnslipp så kan ikke se dato der heller.. Får ringe dem på mandag, vil jo ikke lure til meg penger..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Du har kanskje ikke oppgitt arbeidsgivers kontonr da du fremsatte kravet? Det er nok arbeidsgiver som skal ha pengene du har fått fra NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå