lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 eg har blitt invitert på homeparty hos kona til min kjære sin sjef. må eg gå? bare fordi det er ho? eller? føler liksom eg MÅ dra, for det er kona til sjefen hans... men dem er jo voksne alle sammen, bare fra 45 + der! å eg er jo "bare" 24 år, føler eg har ikke no å gjøre der...! hjelp!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 homeparty suger, og du kan lett si nei. Alderen forstår jeg ikke helt skal vere et problem, men homeparty i seg selv er nok til å si nei:) Dere har planer.
*ale* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Finn på en bra unnskyldning:) Eller si at det ikke er noe for deg... Selvsagt må du ikke....
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 jammen, eg føle liksom at vi skylder dem det.. dem har jo akkurat tatt oss med til syden jo! det blir liksom så teit da, å bare si nei... men eg har IKKE lyst å gå, enig med deg, homeparty suger!!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hvis alternativet er å kjede seg hjemme hadde jeg gått. Kan bli artigere enn du tror...
LegallyBlond Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Nei, du kan da bare takke nei til det! Hvis du synes det er ubehagelig så si at det dessverre ikke passer så godt den kvelden. Men damer på 45+ kan være kjempemorsomme å være sammen med de altså, så det kan bli veldig hyggelig kveld selv om du er en del yngre. Og er mye sosialt også på et homeparty, du trenger jo ikke å kjøpe varene.
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 men det er noe annet når man føler seg forpliktet til å gå. dess, dette er ikke vanlige folk, dette er eiere av et svært konsern, og sikkert ruene til ale dems aksjonærer, å eg passe ikek sååå godt lamme millionærer...
Tally Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 "dette er ikke vanlige folk, dette er eiere av et svært konsern" He, he, lenej, nå hørtes du ut som moren min, he, he!!!
Mø schæl! Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Vet du, du kommer ikke til å få ro i kroppen før du har gått på homepartyet. Så jeg råder deg til å gå, så slipper du "kvalene" :-)! Du kan jo gå, men si at dere har barnevakt denne kvelden pga at mannen din også må noe, så du kan dessverre ikke bli så lenge! Da er du gardert, du HAR vist din interesse ved å komme, men trenger ikke bli så lenge! Vet så godt hvordan du har det, jeg kan sitte i dagesvis med slike "dilemmaer".... og jeg har etterhvert lært meg til at når man sliter med slikt, er det best å bare hoppe i det og bli ferdig :-)! Så har du gjort ditt!
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 arg! jammen, eg vet jo.. har akkurat vært 2 uker i syden med de her, å dem sitter å snakker i det vide og brede om hva de har opplevd, hvor de har reist, hva de har å sånt... jada... litt sånn .. ja .. juni anker-hansen?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er stor i kjeften...hadde helt sikkert gått selv:)
Mø schæl! Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Huffda :-)! Kan du ikke se på det som en ..... underholdningstime :-)? En innføring i sosietetetens eksistens? Du vet, kanskje du kommer der en dag du også, hvis mannen din klatrer til topps i firmaet :-)! Da er tipsene kanskje gode å ha, hehe! Nei seriøst, det er jo ikke verre å si at dere har en avtale den aktuelle kvelden. Men jeg synes jo egentlig det var litt koselig av henne å invitere deg jeg da, du blir jo liksom "en av gjengen" og du blir inkludert! Jeg tror heller jeg hadde tenkt sånn, kan jo til og med bli litt koselig!
LegallyBlond Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Hvis du ikke føler deg vel sammen med dem så la være å gå da vel. Enkelt å greit! Du er småbarnsmor, alle skjønner det om det ikke passer. Har da takket nei til haugevis med homeparty invitasjoner fordi det faktisk ikke har passet, er da ingen som blir sur av den grunn. Man inviterer jo gjerne flere enn man faktisk tror kommer fordi det ofte blir litt frafall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå