Lilla81 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Da sniker jeg meg inn her på neste etappe med en god følelese:) godt å ha kommet hit:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hjertelig velkommen! Ja, det er alltid deilig å kunne ta neste skritt. Jeg syns 2. trimester er så skrekkelig laaaaangt!!
Lilla81 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Ja det kan jeg tenke meg:) Hvor langt er du? 1 barnet?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Godt å komme hit ja. Jeg er helt enig med det som stod tidligere 2. trimester virker enormt laaaangt. Har vært her i 2. tri i 2 uker men virker som en hel evighet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå