Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hihiih.. Know the feeling;) Meeeen når jeg tenker meg extra godt om, så tror jeg det lureste for meg er å vente... =) Og nyyte tida med den første, før jeg hiver meg på å prøver å få en til Meeen, mange som ønsker to tette da :0)
Rekecabaret Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 ååå, jeg også:-) meeeen må klare å vente litt til. gleeeder meg til det skjer...
heisand? Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 si ifra når dere lager neste da hehe... hadde vært hyggelig
Rekecabaret Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 sønnen min er 6 mnd, og jeg skal tilbake til studier til høsten, tenker å fullføre før vi skal ha neste... har 2 år igjen på skolen:-( men tiden flyr jo, så får bare smøre meg med tolmodighet...
Turtelduen Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Har blitt gravid når babyen var 9 mnd. Går helt fint. Men ville kanskje ikke hatt dem tettere enn det...
heisand? Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 kanskje et dumt spørsmål, men hvordan går det med amming og graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå