nr 4 er her<3 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 er dette bare en myte eller??har masse halsbrann så kansje ho kommer ut med hår langt ned på ryggen da hehe
BarnNr.4 :) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Tror det bare er en myte ja.. grunnen til vi har halsbrann er jo for at alt i magen blir skvist oppover.. så magesyren også kommer... så tror ikke det har noe med håret til babyen å gjør..
Cosette Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hadde veldig mye halsbrann sist svangerskap, men kan nok ikke skryte av at småen hadde mye hår nei :-D
Katharina88*Angelica08 Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 haha.. Måtte flire litt av spørsmålet..
Leirha Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Skal LOVE deg at det bare er en myte. Hadde så mye halsbrann at jeg trodde seriøst at jeg skulle stryke med av halsbrann sist, og han hadde jammen meg så lite hår atte. Denne gang har jeg også svært mye halsbrann, men tror at denne gang får babyen litt mer hår, men det vet jeg ikke.. Og det er ikke pga halsbrannen. Min halsbrann startet i uke 15, for alvor, og barnet har jo ikke noe hår da.
nr 4 er her<3 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 hehe bestemoren min som går å sier dette hehe...vet jo at d ikke er sant=)
Skattepus Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Hadde det vært tilfellet, hadde jeg nok fått et lykketroll forrige gang. Det fikk jeg ikke
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde masse halsbrann og gutten vår ble født med 3 cm langt hår! så ut som et lite lykketroll
Sikkertforgammel Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Ps. Ville bare klargjøre at halsbrann kommer av at lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret er påvirket av sv.skapshormonene, og ikke funker helt, derfor siver magesyre opp i spiserøret. Man kan få halsbrann veldig tidlig i svangerskapet og =) Uke 10-12 faktisk. Men det er nok økende antall halsbrann-tilfeller jo større babyene blir, de presser jo og såklart på magesekken så.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Neihei, bare tull. For en pussig idé... Hadde ikke halsbrann i det hele tatt sist gang, men lilleguttt ble født nyfrisert og med massevis av hår.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Hadde lite halsbrann sist men frøkna kom ut med masse, masse, masse hår, hadde strikk i håret ved 1,5-2 mnders alder... Tror heller det er slikt som ligger til familier og slikt.. I min familie på farssiden kommer ungene med masse, masse hår, selv hadde jeg sløyfe i håret på føden, samme hadde søstra mi.. Mens på sambo sin side tror jeg det er vanlig at det ikke er så mye hår på hodet ved fødsel.. Så har mine tvil i at det har med halsbrann eller ikke og gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå