FrøkenKnallkul Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har en stedatter på 11 år som er med på Habbo. Hun maser støtt og stadig om å få bruke penger på dette, altså betale via mobilen eller kjøpe kort. Både mannen min og jeg er helt imot å bruke penger på slikt tull, og hun får aldri tillatelse av oss til dette. Men hun argumenter hele tiden med at "alle andre" får lov osv osv. Nå tar vi jo dette med en stor klype salt, men er det virkelig noen som lar ungene få lov til å bruke penger på denne måten? Vet noen av dere noe mer om dette spillet? Synes det er helt idiotisk at barn skal lokkes til å være med på slikt, kan jo umulig være helt stuerent...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 mine har spilt dette, 9 åringen spiller enda. Han får ikke lov å bruke penger på det, syntes det er bare tull jeg.... Han har nå sluttet å mase om det.... stå på ditt....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Vet at mange får penger til dette ja... eller "sniker" seg til penger.. Vet at man kan ringe inn med hustlf og får habbogullmynter... Husker ikke hvor mye dette koster med hustlf men... Og man kan sende inn sms og få habbogullmynter... Slik var det iallefall før... Vet mange barn sniker seg til dette uten lov... Så om alle andre får lov, vet jeg ikke sikkert.. men finnes iallefall mange barn innpå der, med myyyye habboting og myyye habbopenger...¨ Det er som du sier.. bare no tull egentlig!
FrøkenKnallkul Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg blir bare så oppgitt! Her prøver vi å lære opp barna til å ha en fornuftig økonomisk tankegang, men føler at slike spill som dette ødelegger mye av dette... Noen som vet hvem som står bak dette spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå