frøydis m/ 4 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 til alle der dere måtte befinne dere. Håper sykdommer leges og trøtte mennesker får sove og hvile,, at vårsola titter frem og varmer dere litt og at det blir en god helg for modne familier. Her er det gjort rent og brøddeigen står til heving. Til og med strykehaugen har jeg overvunnet, så nå ligger alt til rette for å kose seg med familien, - og kanskje litt skiskyting på tv..... c",)
Maud Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Håper lørdagen har vært fin. Her startet det med skillingsboller og fortsatte med hjemmelaget pizza. Sånn er det når mor har ny kjøkkenmaskin og lillebror er syk så vi må holde oss inne. Jeg rakk til og med å støvsuge før vi fant ut at vi måtte avlyse dagens besøk, så nå er det rent her. I hvert fall fritt for hybelkaniner ;-) Håper, håper, håper at lillebror er frisk i morgen så vi kan motta besøk da og slippe å bekymre oss for slapp liten gutt. Fortsatt god helg!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Håper lørdagen har vært fin! Jeg har i grunnen brukt mye av dagen på å være sur ... og nå har j eg akkurat hentet den store pakken fra nøstebarn, og send avgårde en uferdig dress ;-) Lurer på hvor den havner :-) Tenk om du syns den er et pinlig stykke strikketøy... shitt .... :-)) Ha en fin lørdagskveld! klem fra
frøydis m/ 4 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 - og tenk om jeg roter til alt... Håper vi blir fornøyd både du og jeg :-)) Her har det vært en fin lørdag, og nå skal vi snart benke oss rundt pizzabordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå