chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Kan dere kjenne livmoren om dere presser litt nederst nede på magen? Jeg kan tror jeg, og det er hardt nesten opp til navlen men er ikke dette veeeldig langt opp til å være i uke 14? (starter på min 14 uke i dag faktisk)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 hei..jeg er 14 på mandag å jeg kjenner en hard kul seps om morgenen,,da kjenner jeg den best..å av og til er plutselig magen flat igjen hehe..men d er vel hvordan livmoren ligger kanskje?at den forsvinner litt i blandt..men kulen er hard nesten helt opp til navlen ja
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 jeg er bare hard helt nederst på magen. rett under navelen er det helt slapt.P hehe.. jeg er 14+4 i dag
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er kommet lengre enn deg, men tenkte jeg skulle svare alikavell.... Synes det høres ut som om du har ganske normal symfysemål jeg. Kommer jo litt an på hvor lang du er, men selv hadde jeg livmoren like under navlen når jeg var 13+ett eller annet :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Okay... takker=) Da er jeg jo tilnærmet normal da... hehe.. Jeg er 1.67 lang selv såe... men men, alt er jo som det skal da=)
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 jeg er min siste dag 14+6 jeg kjenner livmora nedenfor navlen jeg.. gjort det hele uka..
konemor med gutt+spire:) Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 åssen kjennest det ut i grunn? er hard over navelen jeg og slapp under er 14uker på vei i morgen. er det jeg som ikke er normal kanskje??
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 var en morgen jeg våknet..å da var livmora mi knallhard..å da kjente jeg tydelig hvor den gikk..og da rundet den av rett under navlen..var ikke selv klar over den var så langt oppe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå