Gå til innhold

noen som kan noe om barn og feber???

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini hadde 40 i feber i går kveld/tidlig natt. Målte akkurat, var nå 37.6

Burde han ha en innedag, eller er det greit å leke litt ute? Er nokså rolig idag, sitter stort sett i sofaen og ser tv.

tenkte greit å leke litt ute,men han bør kanskje slappe'n inne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok holdt ham inne, feberen bruker ofte å ta seg opp i løpet av dagen. Iallefall her i gården. Kan være kjempefin om morgenen og utover så øker feberen.

God bedring i heimen! :)

Skrevet

tak for det :-)

da blir det innedag her... grrrr

Skrevet

Se på alm.tilstanden. Er han lysten på å gå ut litt selv kan han jo det. Men om han er forkjølet er det greit å være inne om det er veldig kaldt ute.

Skrevet

Så lenge dem ikke fryser når dem er ute tar ikke det skade. Se på almenntilstanden, jeg holder ikke gutten inne om han er i fin form og ønsker så å komme ut.

Er jo bare bra med frisk luft i stedet for den tett luften som er i husene.

Skrevet

Eg hadde holdt han inne. Hvis du ga paracet i går så kan den henge i enda, har oppdaga det her at dei er feber frie om morgon også kjem det snikans på utover dagen hvis dei har fått paracet om kvelden.

Det som er litt av problemet med paracet er at dei føler seg så pigge også tar dei seg ut før feberen kjem og da blir dei så veldig slitene og samtidig skal dei håndtere feberen.

Så ein rolig inne dag uten feber før dei er ute og herjar på og tar seg ut er lurt.

God Bedring

Skrevet

Hvis formen er grei, og han har lyst selv så ser jeg ikke noe galt med å ta seg en tur ut. Bare pass på at han ikke blir for kald eller for varm.

Skrevet

Frisk luft er bare bra!

Men pass på at han ikke fryser (eller blir våt og svett) og han bør ikke ta seg ut, så lekeplass eller mye gåing/løping bør dere vel prøve å styre unna. Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men jeg har ofte tatt min ut på en trilletur. Bare for å komme ut av huset litt og få oss litt frisk luft. Godt for både mor og barn =)

Skrevet

Men frisk luft har aldri skadet noen....

Det er ingen grunn til å holde barn inne om de kan være ute.

Skrevet

uansett, her er feberen på full gang inn igjen.Nå har han sovnet på sofaen.... er snart 4 år...

Skrevet

Da ble det innedag da :-) Uansett, jeg pleier å se ann formen, jeg. Er formen bra, så kan han gå ut litt, men må ta det med ro.

God bedring til gutten din!

Skrevet

takk for det...får luftens skyld, kav gi gå på butikken etterpå

spurte rett før han sovnet om ikke lillebrorunne være same med han i heeele dag.. hehe, kjeder seg og, gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...