Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Er virkelig sikkerlig matlei.. Her blir det ofte taco,pizza eller noe lignende i helgene. Vil ha noe annet.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Prøv min favoritt, mangokylling! mMmmm<3 Du tar en hel kylling(grillet) og tar vekk skinnet. Så river du av kjøttet uten bein og brusk og alt det der, i passe store biter (bør ikke være større enn at de ligger fint på en gaffel) deretter tar du 1,5 bokser fløte(samme kass) og blander det til en saus med litt over ett halv glass Mango Chutney(Står der med risen i de fleste butikker) hell det over kyllingen, som ligger i en ildfast form, sausen bør helst dekke all kyllingen, så du kan lage mer saus evt. Oppå her kan du ha skivet paprika (valgfritt) og sett i ovnen på 200 grader til du ser den er ferdig, gyllen på toppen:) Til dette har du ris og hvitløksbaggetter og salat, kjeeempegodt! Litt stress med kyllingen, men er verdt det 110% ! MmMm<3
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Men pass på å kjøpe original chutney visst du ikke liker sterk mat:)
AE❤️ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Vi skal ha kylling wok med ris til! Det er nam nam:)
temi & keli Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 I kveld har jeg lyst på "orginal" taco! Som regel blir det kyllingfajitas, burritos eller noe annet i samme gata, men nå er det lenge sida vi har hatt "vanlig" taco.. -ellers er svinefilet (helstekt) med ovnsstekte båtpoteter, salat og bearnaise en slager..
heisand? Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 pannekaker, vokk(eh, hvordan skrives det?), lasange m.m.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 hadde igrunn lyst på fløtegratinerte poeter, men gidder ikke... ), så her blir det innbakte pølser....
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 chiligryte hyl ut om det er interresant med oppskrift.. eventuelt kylling i norzolasaus
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 til 4 personer: 500 gram kjøttdeig, 2 løk- brunes sammen 3,5 dl sterk buljong 2 bokser hakkete tomater, 1/2 flaske chilli (heinz sin er veldig god....IKKE den søte) 1 ts hvitløk grovt kvernet, salt, pepper og paprika krydder.. Alt kokes sammen.. Maizena jevning til den blir så tykk du vil ha den.. Bruk den til brune sauser.. Serveres med rømme, revet ost og nachos
Gifteklar:0)) Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Lammeskav og hjemmelagd potetstappe med en god rødvin til.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 vi skal hente Kinamat, skulle ønske vi bodde sånn til at vi kunne hante sushi.....NAM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå