Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei jenter ;o) Jeg tok ks for 2 1/2 uke siden, og blødde jo vanlig 1 uke etterpå, så stoppet det opp, gikk 4 dager så begynte jeg å blø litt igjen... Så var det opphold på ca 1 uke og nå har jeg begynt å blø igjen... Er dette normalt etter at man har tatt ks? Kan ikke huske at det var sånn etter mine vanlige fødsler... Noen som har opplevd det samme som meg? Eller er det jeg som er unormal elller at det er tegn på at noe er galt et sted.... Har ikke fått noe info om noe når det gjelder ks, så det blir jo endel man lurer på... Noen som vil gi meg litt info kanskje???? På forhånd tusen takk for alle svar ;o) Klemz fra:
Krusemynthe Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Har 2 keisersnitt bak meg - og kan heller ikke huske å ha blødd mer enn ei snau uke.... Men hvordan er det med lukt/farge og smerter. Hvis alt ellers er bra så kan det vel ikke være så farlig..??? Går det ikke an å ringe fødestedet ditt - de har jo en føde-poliklinikk som har ansvar for deg og barnet ditt når det gjelder slike spm. Lykke til.
tixa*fødeklar* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Heldig du da... Blødde 4 uker i strekk etter mitt ks.. Trodde ikke det var noen forskjell på den biten..
Krusemynthe Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hm... ja tydeligvis! Men da styrker det i hvertfall tanken om at HI ikke har unormalt med blødninger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå