Mojo med trollungen Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Kansje ikke så mange her inne nå, siden det er helg hehe men jeg er nå er. Skal snart shoppe litt babyting Gleder meg veldig.. Ha en fin dag jenter.
TussiLussi Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det blir nok en fin dag, ja ! Sukk...har shoppet alt som shoppes kan jeg..... ikke så mye som ei bleiepakke igjen... så nå sitter jeg her og teller ned da 16 dager til KS - så det må vel gå bra!
Mojo med trollungen Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Å Tenker du både gruer og gleder deg jeg da.. Men tenk at det er bare litt over to uker så kommer det en god deilig baby som du har ventet på så lenge.. Syns tiden går så altfor fort.. Kan ikke tro jeg starter på 8 svangerskapsmåned.. Hjelp.. Glad jeg enda har to månder og forberede meg på. Men du er vel klar som et egg hehe Lykke til
TussiLussi Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ja, gjett om !!!! Har to små fra før, og de teller ned og krysser av i kalenderen - har nok vært noen laaange mnd for dem også. Siden det er 3.mann kan jeg ikke si at jeg gruer meg i det hele tatt. blir ikke den største overgangen for denne familien - men GLEEEEEEDER meg gjør jeg helt klart !!!! Lykke til for deg og !
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 God morgen... =0) ÅÅÅ lykke til da.. =0D Huff,sånn sett hadde det vært bedre med KS,da hadde man hatt en dato og forholde seg til. Har ni uker igjen jeg da,men sitter fast hjemme på grunn av kraftig bekkenløsning... Hehe,har lyst på tre selv.Men må vel vente og se an med denne først,i og med at dette er første...Men jeg og sambo har pratet om det og vi er egentlig enige om at et lite "fotball lag" høres fantastisk ut... Men det er vel sånn det blir når man venter sin første... =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå