Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Etter menstermin er jeg idag 6+0. På babyverden er jeg i 6 uke, på bim i min 7 uke. Selv om fosteret er 2 uker mindre, er det 12 uker utifra mensterminen som er gjeldene for 1 trimester? Husker ikke fra forrige gang.Har jeg 5 uker eller 6 uker til jeg er ferdig med 1 trimester og kan puste litt ut og skrike til hele verden at vi er gravide )
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Du har 6 uker... Står det 7.uke her er det den uken du er i,men ikke fullført enda... Dvs du går i din 7 uke men er 6 uker +0 idag.... =0)
TussiLussi Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Du skal tenke 12 + 6 dager, altså fullgåtte 12 uker, jeg trodde det var 11 + 6, men det er i den 12 uka fosteret kobles til ditt system, slik at man ofte kan merke hvis det er noe galt denne uka -det gjorde vi , hadde hatt en MA i uke 8 som vi ikke visste om.
TussiLussi Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ser BIM er uenig med meg ang dette - men det var iallefall det gyn. sa etter MAen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå