☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Vi bruker kun babyolje og relaxing bath fra helsekost! Men prøvde babysåpe en dag (natusan sleep better) Da ble jo såpa liggende igjen på huden da jeg tok han opp av baljen! Hva gjør dere som bruker såpe? skyller i dusjen etterpå? hehe
Alba44 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Bruker sjelden såpe, men hvis vi skal bruke så har vi Aco mousse( skum på pumpeflaske). Den fjernes raskt med vann.
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Aldri brukt såpe på babyene mine, kun Balneum Hermal ( badeolje de selger på apotek), Den lukter herlig og etterlater ikke huden sleip( blander seg nedi vannet som en såpe), men myk... Super til stell også...
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Takk=) Vi prøvde seba_med sin badeolje fra apoteket! den fikk pjokken masse utslett av
*ale* Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Balneum Hermal er kjempebra!!!! Prematuravdelinger bruker den på de knøttsmå der:) Super for huden..
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Anbefaler den til større barn og til voksen hud også...super som dusjolje...jeg bruker den selv. Får silkemykhud av den.
Gjest mphs Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Hvilket apotek kjøper du Balneum Hermal på? Jeg har lett etter den men finner den ikke noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå