*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Den ene katten min som er 2,5 år ca og sterilisert gå å skriker hele natta.... hver natt skriker ho så jeg blir gal i hodet... Noe ho plutselig har starta med! Noen som vet noe?
prebs Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Huff, da. Jeg vet ikke annet enn at du får ta en telefon til veterinæren. Høres ut som hun har vondt et sted. Hilsen katteelsker
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hm..jeg ville også tatt en tlf til vet. Fælt å bekymre seg over om hun har det vondt. Noen ganger lurer jeg på hvor hønemor jeg kommer til å bli med babyen vår, når jeg er SÅÅ glad i og beskyttende mot katta..hehe. Masse omsorg her i gården:)
prebs Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Da vet vi jo allerede at du blir en god mor:)) Jeg blir mer skeptisk når folk som mishandler dyr, skal bli foreldre. (Jfr. hun her inne som druknet katten fordi hun var lei av den... Hva gjør man når man blir lei av barnet da- som det jo er menneskelig at man blir innimellom!)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Hva i helvete!!! drukne katten sin!!!! Jeg er mål lös.... håper aldri jeg finner ut hvem det var!!! hater sånne folk mer enn noe annet! Jeg rintgte til vet vakt tjenesten. De trodde ikke det var noe farlig og satt opp en tid på mandag morgen. Om katten plutselig skulle bli slapp, slutte å spise eller få vondt i magen skulle jeg ringe så kunne jeg komme akutt! stakkars pusen min, håper ikke det er noe galt med henne! Takk for svar jenter:)
AO3 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Det er mulig at ikke alt eggstokkvevet ble fjernet under steriliseringen... Det er sjelden, men det skjer. Da kan hun fremdeles komme i løpetid, men blir selvsagt ikke drektig. Oppfører hun seg som om hun har løpetid?
elida08 Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 hei. Jeg har også en jentekatt som er ca 1,5 år. Ho går også å skriker dagen igjenom, men det tror jeg trolig er fordi at hun vil ut. Den ene hankatten jeg har som er 4 år har også en spesiell tid på morningen hvor han bare skriker å skriker å skriker, men det også fordi han vil ut. Den siste katten min derimot, han er snill som et lam. Sier aldri et kvekk. Alle mine katter er steriliserte, og jeg tror nok at det bare er at de vil ut og jakte og klatre i trærne. Jentekattene har også en vane med å bli litt mer sære/selvstendige etter sterilisering, føler jeg da.
lille lysglimt Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Helt enig med hun som forklarte om eggstokkvevet. Det er i flere tilfelder at det er slikt vev som blir sittende igjen og derfor kan de komme i løpetid. Og det er jo den rette tiden for det nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå