spent86Mod:) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 jeg har hatt mage smerter og litt blødninger!så vidt det var littegrann..i dag har jeg plutselig ikke noe vondt i magen i det hele tatt!!Ikke mer skal til for at jeg blir bekyret!Var på ul samme dag som jeg hadde blødd.det viste plommesekken og fosteret!!men blødde litt etter det plutsilig igjen...derfor jeg lurer!!!Noen som kan svare som har hatt SA eller opplevd NOe lignede!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg tror spira di har det bra jeg. jeg har minstet i uke 6 før og da blødde jeg veldig mye og hadde sterke smerter, og når jeg mistet kom det ut en klump på størrelse med en cherry tomat...
miobell Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei! Først , hvor langt er du på vei? Jeg kjenner til dette med bekymringer.. hehe.. vært en overnervøs førstegangsgravid i to mnd nå snart ;-) Tror det er helt naturlig å være nervøs nå kjære deg. Jeg er ingen ekspert, men lest meg til mye disse ukene og erfart endel. Så svarer etter beste evne ;-) Litt magesmerter gjennom 1.trim er helt normalt, bare tenk på alle endringene som skjer der nede! og også ca 80% av alle gravide opplever noe blodig utflod gjennom 1.trim. Men om man har en blødning, så er det alltid lurt å snakke med legen sin opp dette, da blødninger også kan være en indikasjon på at noe er galt, noe det som regel ikke er om det bare er litt over liten tid. Etter vaginal ul kan det være normalt å blø litt. Tenk hvor skjøre slimhinner du har i skjeden nå da! Da skal det ikke mye til for å blø litt. Nå vet ikke jeg hvor langt du har kommet, men en sa oppleves gjerne som mer blod og mer smerter ;-) Tror du kan ta det rolig :-) Men om du ikke faller til ro med dette, snakk med en lege :-) de hjelper deg *stor klem*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 80% blør i begynelsen av svangerskapet, 15% av svangerskap ender i sa...så er utrolig mangen som blør uten at det er noe galt. (tror jeg leste det på libero.no)
spent86Mod:) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 jEG ER 6 UKER PÅ VEI!:)Legen sa at som regel får man en vanlig menstrasjon når man har sa.-..jeg blødde kun det lille ....var en bitteliten kump som kom men det hadde jeg jo før jeg blei gravid oxo..kom en liten klump i ny å ned under menstrasjon:)I dag har jeg plutselig ikke noe vondt..det som bekymrere meg...år alle symptomeme vekk med en gang dersom man har hatt SA??Jeg har jo faktisk ganske vondt i brystene mine i dag..he he..men som sagt..legen sa det var vanlig og blø men at man aldri kan si for sikkert om det er liv i magen min før neste uke...da skal vi høre hjerterytmen..Så jeg håper så indelig:) TUsen takk for alle svar altså!!! TOPP:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 som oftest ved en SA så får man sterke smerter i magen, og blør masse.. dersom du virkelig er redd kan du jo gå inn til legen å måle om hcg nivået synker eller stiger. da blir du nok beroliget.. jeg tror det går bra, har selv hatt en liten blødning og trodde det var en SA men det viste seg til å være ingenting, er i 7. uke no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå