Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg blir så sur, han sover hele dagen... helt til han må stå opp og hoppe i klærea å gå til jjobben... selv som dere ser så står jeg opp i 09.00 tiden i helgene fordi jeg har annet ansvar å ta meg av + at jeg synes at når vi jobber hele uka så kan vi prøve å være litt familie i helgen! Har sat det 100 ganger at det irriterer meg grenseløst. og når jeg spurte han når han hadde lagt seg i natt så svarte han meg at det var litt over 04.00... Herregud han har jo en familie... egoistiske drittsekken! Hva gjør jeg? Og takk for utblåsningen!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Samboern min er normal hjemme fra jobben i halv et tiden på natta så han sover jo ikke rett etter det. men i det siste begynte han å sitte oppe til 4 tiden om morran og samme om han har jobbet eller hatt fri. Har snakka med han om det flere ganger og sagt akkurat hva jeg syntes. Nå tar jeg annen hver dag å gir han barnet når det står opp å sier det er hans tur før jeg legger meg i senga igjen. Ikke mitt problem at han ikke legger seg før klokka 4 når han vet at barnet står opp allt fra 5-8 om morran. Mesteparten av dagene klokka 6. Men er jo sånn athan legger seg igjen når jeg står opp da så ser han ikke mye nei. Men så lenge han tar seg av barnet sitt et antall timer hver dag ihvertfall så gidder ejg ikke å krangle om det. Vi er sosiale med hverandre på kvelden de to dagene i uka han er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg gjør som den andre anonym her i tråden, ber ungene vekke pappa, for mamma skal nemlig sove mer!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Eller du kan kaste han ut, fordi du fortjener bedre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå