Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Meg og sambo skulle ha barnefri noen timer så vi leverte gullet til min mor i 5 tiden så dro vi å leide 3 filmer vi hadde lyst å se. Masse grønnsaker og dip, ships og snop. Så gjorde vi det koselig inne på soverommet og rigget til dvden og alt:-) Vi hadde vårt eget lille film maratonn, det var utrolig koselig og avslappende! Det var så deilig å bare kunne være seg selv litt! Kl halv 8 fikk vi beskjed om at lillegutt sov så vi bare kunne ta den tiden vi trengte. Kl 01.00 var vi hjemme med gullet, han sov så tungt at vi bare kunne legge han rett i sin egen seng:-) Dette er garantert noe vi kommer til å gjøre igjen...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Så det du skulle frem til var at det ikke var film, men derimot litt sex? Ja, man trenger og ta seg tid til hverandre og være kjærester, det er nesten en nødvendighet!
*ale* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Så kos:) Sånn brukte vi å gjøre før vi fikk unger ja.. *sukk*
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Hehehe:-D Vi så alle filmene faktisk, men sa ikke at vi IKKE hadde sex;-) Var egentlig ikke det jeg ville fram til da:-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 ja, det var det vi også gjorde da jeg var gravid. Tenker alltid at vi MÅ ut når vi først har barnevakt, men som jeg ser så fikk jeg ladet opp batteriene mye bedre på en sånn kveld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå