Lotta med novembergutt Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 ...men litt for mange følelser :\ Men også veldig glad
Lova Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Så fint!!!Vi kom vel inn hit sånn ca likt vi to da!Grattis!
Lotta med novembergutt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Takk takk Gratulrerer til deg og! Ja, vi kom kanskje inn likt?! Jeg hadde ikm på søndag som var - tror jeg - dersom jeg teller 14 dager fra EL. Men når det kommer til alle terminberegninger så skal man jo telle fra første dag i siste mens, og da blir jo låta en annen ... Så får se hva legen sier når den tid kommer
Lova Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Takk for det:)Husker deg fra Bli gravid:) Jeg har 28 dagers syklus og hadde siste menstr.dag 29 januar.Ventet IKM sist tirsdag, 26 februar, fikk positiv test torsdag 28 feb. I følge terminkalenderen på Babyverden, med 28 dagers syklus, har jeg termin 6 november.Her på BIM ble den 8 november. Har du barn fra før?
Lotta med novembergutt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Så koselig I følge terminkalkulatoren på babyverden har jeg termin 9/11, men tipper den blir før, siden eggeløsningen var før. Nei, ingen barn fra før, så dette er veldig rart og veldig skummelt og veldig spennende! Har du?
Lova Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en jente fra før, men hun er snart 7, så det blir nesten som første gang:).Jeg merker allikevel at jeg føler meg roligere nå, enn sist, mye av grunnen til det er sikkert at jeg er i et nytt forhold nå, med "mannen i mitt liv", hehe, så det hjelper på.Er fortsatt i forelskelsesrus.Eneste er at jeg er litt mer stressa for sånne utenforstående ting som økonomi, at vi må ha et større sted å bo,jobb osv. Håper du klarer å tenke positivt, alle synes det er litt skummelt første gang.Blir morsomt å følge hverandre på denne ferden, ser ut som om vi har termin sånn ca likt.Morsomt.
Lotta med novembergutt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Ja det hjelper sikkert mye å vite at du får barn med mannen i ditt liv Ja, jeg tenker veldig mye på økonomi og leilighet og ditten og datten jeg også. Skal kjøpe noe til sommeren, og nå blir jo presset ekstra stort for at vi faktisk MÅ finne noe! Dessuten er jeg student, så økonomien blir så som så :s Men mannen min skal heldigvis ut i full og forhåpentligvis godt betalt jobb fra sommeren av Så det ordner seg vel!
titt'hei Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så mye:) Har selv funnet ut at jeg er gravid i dag, har ikke helt fostått det enda. Men det er så klart kjempegøy. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå