Habby Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #51 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp, etter tidelig sa forrige pp. *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp
ingebølla Skrevet 13. mars 2008 #52 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp, etter tidelig sa forrige pp. *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp
sirkeline77 Skrevet 13. mars 2008 #53 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp, etter tidelig sa forrige pp. *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 #54 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp, etter tidelig sa forrige pp. *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
Angel09 Skrevet 13. mars 2008 #55 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp, etter tidelig sa forrige pp. *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #56 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
steinbukkjente '85:) Skrevet 13. mars 2008 #57 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *fiona71* 2pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
fiona71*2pp Skrevet 13. mars 2008 #58 Skrevet 13. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ *Sirkeline77- jeg vil ikke inn i min 25pp!!! *Steinbukkjente '85 ( 8pp - håper virkelig den sitter nå ) ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 *M-79håperpå08gull 5.pp *Niina - 5pp -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
Nas777 Skrevet 14. mars 2008 #59 Skrevet 14. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) *Håper på et barn til (5pp) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
mom2agirlandaboy Skrevet 14. mars 2008 #60 Skrevet 14. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... *snart4barn?prøver igjen sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
har4barn Skrevet 15. mars 2008 #62 Skrevet 15. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 16. mars 2008 #63 Skrevet 16. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****VENTER**** ------------------------ Mandag 07.04 ------------------------- ------------------------- Trisdag 08.04 ------------------------- ------------------------- Onsdag 09.04 ------------------------ ------------------------- Torsdag 10.04 -------------------------- Nina38 3pp etter MA -------------------------- Fredag 11.04 ------------------------- ------------------------- Lørdag 12.04 ------------------------- ------------------------ Søndag 13.04 ------------------------ ****PASSERT IKM****
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 16. mars 2008 #64 Skrevet 16. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp nov78
*Mo9cA* Skrevet 16. mars 2008 #65 Skrevet 16. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - er vel litt for mye å håpe på at det skjer så tidlig... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-)) nov78
ingebølla Skrevet 16. mars 2008 #66 Skrevet 16. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *nov78 1pp - ingen TR enda og neg test dagen etter IKM, står på venter enda jeg helt til det er sikkert at TR har kommet. Akkurat som deg *Mo9cA* 2pp :-) ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-))
ingebølla Skrevet 17. mars 2008 #67 Skrevet 17. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... *ingebølla 1pp (tidligere nov78) - ingen TR enda og neg test dagen etter IKM, står på venter enda jeg helt til det er sikkert at TR har kommet. Akkurat som *Mo9cA* 2pp :-) ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-))
ingebølla Skrevet 17. mars 2008 #68 Skrevet 17. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA *ingebølla 1pp (tidligere nov78) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... *Leia81 -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-))
leia81 venter gull nr3 Skrevet 17. mars 2008 #69 Skrevet 17. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA *ingebølla 1pp (tidligere nov78) *leia (tr kom 4 dager over ikm dato, så da bærer det over i 3pp) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *ire86 (5pp) *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-))
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. mars 2008 #70 Skrevet 24. mars 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ----------------------------------------------------------- *Smilla c",) 4.pp - (To dager før IKM) *Lemis:) (1 dag før ikm) 2pp etter ma *muttepus (4pp) *Miemamma, med etterlengtet bitteliten etter 9 pp og 1 SA =) *MissHopefull - endelig klaffet etter 9 pp!! *Steinbukkjente '85 (8pp) - Er så utrolig glad:) snart4barn?prøver igjen (måtte viske meg ut fra "ikke gravid":) *ire86_+spire♡ ****IKKE GRAVID**** -------------------------------- *Mor til engelen Lucas *3pp* (TR kom 3 dager før tid, over i 4pp) *Miemamma, Nehei! det var ikke tanta likevel jo =) =) *Mummimamma 4 pp (TR 3 dager før tiden) *Uuutålmodig over i 14 pp. Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp. *Serephina. Så utorlig skuffet.TR en dag over tiden. *2002-mamma, TR kom en dag over ikm... sirkeline77- så gikk jeg inn i min 25pp da........ M-79 håperpå08gull :-( Dumme drittkjerring kom på ikm dato og jager meg inn i 6.pp:-( Angel08 - TR kom på ikm dato *fiona71* 2pp ( kom en dag før tiden, hopper over til 3pp) *Niina - 5pp (tr kom en dag etter IKM, nå er det 2mnd prøvepause:( ) *Håper på et barn til (5pp) TR kom 3 dager etter IKM. *Nina 38 - TR kom 1 dag etter IKM :-( går over i 3.pp etter MA *ingebølla 1pp (tidligere nov78) *leia (tr kom 4 dager over ikm dato, så da bærer det over i 3pp) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 10.03 ------------------------- *moffilini venter i spenning, 25pp ------------------------- Tirsdag 11.03 ------------------------- *rose:-) (tror jeg har IKM her, litt usikker) ------------------------- Onsdag 12.03 ------------------------ ------------------------- Torsdag 13.03 -------------------------- *TusseMor&lillegutt-3pp. Ikke helt gitt opp håpet etter neg. test på IKM, men ingen TR er kommet enda... -------------------------- Fredag 14.03 ------------------------- *Yrild 3pp - håper... ------------------------- Lørdag 15.03 ------------------------- *rosaellerblå 2pp (lalala...håper,men har liten tro...men lov å håpe:) ) *snart-en-liten-spire? 13pp etter sa *Dotten (20.pp) *Nina38 2.pp etter MA ------------------------ Søndag 16.03 ------------------------ *Mo9cA* 2pp (testet på IKM, men neg test. Ingen TR enda så venter litt til med oppdatering her:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå