Gå til innhold

hva hjelper mot halsbrann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå fått den utrolig "herlige" halsbrannen.... skikkelig pyton! er jo bare 18+2....

men hva hjelper?

sist spiste jeg gaviscon.... lovehearts hjalp også litt.... melk hjelper ikke....

 

er det flere ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samarin, drikker det hver dag. Får kjøpt det på apoteket og vanlige mat butikker. Den beste mot halsbrann på markedet syntes jeg

Skrevet

Melkeprodukter hjelper.. Har hørt at det er kalsiumet i melken som lindrer halsbrannen, så hvis du ikke tåler melkeprodukter kan du kjøpe kalsium på apoteket. Ellers har vaniljeis hjulpet meg veldig!

Andre råd er å spise lite og ofte, ikke spise så mye på kvelden, samt ligge med hodet litt høyere enn resten av kroppen.

Skrevet

Pepsiduo skal visst fungere bra (iflg. sambo).

Vet ikke hvordan det er om man kan bruke dette under graviditet, men det går jo an å sjekke opp :)

Skrevet

Du skriver at du spiste gaviscon sist gang, men du må ha flytende gaviscon, det er min redning. Lindrer nedover halsen når du drikker det og legger seg som ett lokk på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...