Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 jeg har nå fått den utrolig "herlige" halsbrannen.... skikkelig pyton! er jo bare 18+2.... men hva hjelper? sist spiste jeg gaviscon.... lovehearts hjalp også litt.... melk hjelper ikke.... er det flere ting?
fru.ktbar Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 samarin, drikker det hver dag. Får kjøpt det på apoteket og vanlige mat butikker. Den beste mot halsbrann på markedet syntes jeg
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Melkeprodukter hjelper.. Har hørt at det er kalsiumet i melken som lindrer halsbrannen, så hvis du ikke tåler melkeprodukter kan du kjøpe kalsium på apoteket. Ellers har vaniljeis hjulpet meg veldig! Andre råd er å spise lite og ofte, ikke spise så mye på kvelden, samt ligge med hodet litt høyere enn resten av kroppen.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Pepsiduo skal visst fungere bra (iflg. sambo). Vet ikke hvordan det er om man kan bruke dette under graviditet, men det går jo an å sjekke opp
april08baby Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Du skriver at du spiste gaviscon sist gang, men du må ha flytende gaviscon, det er min redning. Lindrer nedover halsen når du drikker det og legger seg som ett lokk på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå