selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Ser du er fra samme landsdel som meg.... har mayaya sendt deg ballonger for real? kjenner dere hverandre? *nysgjerrig*
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Sendte bare ballonger i den frieritråden min ja hehe. Vi "kjenner" hverandre hehe. Snakker på msn og har vel en plan om å møtes en gang. Bor i samme by Samme landsdel? Hmm, trodde ikke du var her i fra (elr så er det bare geografien min som ikke er helt bra hehe)
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 bodde i samme by som deg i åtte, nesten ni år jeg Flytta til byen i '98, og dro "hjem" igjen for snart 2 år siden med utdanning, mann, et barn og ett i magen.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ahhh Er ikke her i fra jeg heller da, men fra rett over fjorden. Så er egentlig nordtrønder. Kjenner du mayaya slik elr bare gjennom dib?
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 hahaha jeg er også fra over fjorden Men jeg er sørtrønder. Fra nabokommunen til mayaya. Vi kjente hverandre ikke før dib, ble nysgjerrige på hverandre her og ble mer kjent på msn, da oppdaga vi at vi praktisk talt var naboer... og like gamle... hehe... verden er liten nå møtes vi i hytt og pine, hos meg og hos henne
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Se der ja. Internett er genialt altså Finner kjentfolk over alt hehe. Har funnet en av mine beste venner nå jeg gjennom dib jeg så Altså, vi var ikke venner før, men er det nå
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 mayaya er en sånn for meg uten dib ville jeg nok aldri møtt henne. Nå er hun en av mine beste venner
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er ikke så lenge siden vi fant ut at vi hadde hverandre på facebook mayaya og jeg faktisk hehe. Var med i samme gruppe der en dibgjeng som jeg ikke har vært med på treff i hehe. Og så fant vi ut at vi har en felles venn også Snedige greier altså
mayaya Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Heeeyyy, hvorfor er ikke JEG med i denne diskusjonen?? :-o *lei seg* Jeg digger selfangerkjerringa da, hun er en råtass :-D Dessuten er vi ikke like gamle da, hun er jo utgammel! *hoho* Didrikmamsen er ikke fullt så rå, men mer sporty enn selfangerkjerringa. Tror ikke selfie labber rundt i trusa med fotballskjorte liksom. *kniiiis* Jeg er så glad for internett altså!! Ps. Jeg kan jo tilføye en hel del andre på lista her også da, over jenter jeg er glad for at er bimmere og dibbere.. Sånn som fx lenej, northernlights, newton & prinsessa, otilie, rødhette, siklerotte, tillab og maaaange flere. Nå føler jeg meg slem som ikke nevnte alle da, men dere vet ;-) Åja, treffgjengen er jo også noen jeg må nevne da :-D
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 thankz snuppemor.. Godt noen bryr seg.. *skuler stygt bort på mannen som har sittet klistret til dataskjermen i 6 timer og jobbet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå