Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hvis begge vil ha barna mest mulig men i alle fall den ene ikke vil ha 50%, hvordan fastsettes samværsmengde, hvem gjør det, og etter hvilke kriterier? på forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 snakk med familierådgivningskontoret, få en meklingstime, så kan de hjelpe dere å komme til enighet der, eller så blir det avgjort rettslig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå