Gå til innhold

Fra februarklubben


Plutselig blir vi visst 4!!

Anbefalte innlegg

Flere som ikke fikk februarbaby likevel? Jeg hadde termin 24 februar, men fortsatt ingen baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok også "melde" meg inn i marsklubben. Hadde termin 23. februar, er fortsatt ikke kommet noe baby. Venter og venter. Vickhy, skal du også føde i Tromsø? Det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg blir nå med her jeg også. Hadde termin 29, så er jo bare en dag over foreløpig. Kan godt skje noe snart gitt....ikke minst for å få de rundt meg til å holde litt fred! hehe. Er dere andre i god form eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin i går, 29.februar. Slimproppen begynte å gå på torsdag, fortsatte å gå i går og i dag.. Nå har riene også begynt.. hatt maserier i hele natt, tok seg opp utpå dagen i dag.. fikk en rie nå faktisk mens jeg skrev.. nå er det ikke lenge før gutten vår er ute tror jeg.. blir nok 2.mars tror jeg..håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Du får ha veldig lykke til. Hva er forresten forskjellen på maserier, kynnere og rier? Hvordan kjenner du forskjellen liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal føde på UNN. Forhåpentligvis om ikke så lenge. :-) Er det din første eller? Håper du slipper vente så lenge til da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok meld mæ inn her æ å... hadde termin 23 februar. men går nu her å trør. overtidskontoll på fredag, så spent på om æ blir satt igang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkomne skal dere seff være feb. damer.. Men det heter jo TERMIN klubber.. Ikke fødeklubber.. Terminen deres var jo fortsatt i ferbruar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, men det er ikke noe liv på februarklubben lenger, bare mange som allerede har født, derfor menger vi oss heller med dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne komme å lage litt liv her ja! Håper dere får se babyene deres snart!! Sender litt føde tanker til dere!!! :)

Og jeg som begynner å bli lei, har enda 4 dager til termin. Missunner dere ikke, men jeg har fått beskjed om at jeg mest sannsynelig blir å gå langt over tida, om ikke må bli satt i gang. Mitt lille knøtt vil ikke feste hodet sitt i bekkenet mitt fordi h*n har så mye plass. Så modningen på meg vil nok ta veldig lang tid!!!!!!! :(

Så jeg blir nok å gå som dere jeg også! Håper uansett for dere at det setter igang snart, og lykke til så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

 

Jeg hadde termin den 17. og knøttet har fortsatt ikke kommet... Er 14 dager over nå, og har vært innlagt på Gjøvik sykehus i 2 dager- hvor de har prøvd å sette meg i gang, uten hell så langt :(

Nå har de 2 legene som undersøkte meg sist møte med overlegen for å finne ut hva som skal gjøres...

 

Først fikk jeg ballongkateter for å modnes, og den falt ut etter 5-6 timer - men den gjorde ikke nytten.

Så har jeg fått prostaglandin, og det ga meg 3-4cm åpning, men nå er situasjonen slik at de ikke vil gi meg mer av det, da det kan gi skikkelig masete rier på dette stadiet. Vanligvis ville de ha tatt vannet, men det er ingen vannblære å ta hull på (de kjenner rett på hodet til babyen). Og det er litt for tidlig til å gi drypp, da dette også kan gi slitsomme og masete rier... Så nå sitter jeg her å venter, uten det minste spor av rier...

 

huff! tror ikke kroppen min er designet for å føde :P den tar seg i allefall veldig god tid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt da! Har du mye vondt eller er det mer ventingen og usikkerheten som tærer på? Jeg hadde termin på fredag jeg, så har jo akkuratt begynt å "gå på overtid". Veldig lykke til, så får du holde oss oppdatert på progresjonen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...Huff..jeg skal på SIA i morgen kl 0800 - det er til overtidskontroll - jeg er 14 dager over i morgen. (Termin 19.Februar) Hmmmm - har jo ikke helt godt av å lese det du skriver jeg da...blir med en gang litt engstelig.

Jeg har hatt modningsrier...men de har forsvunnet igjen - jeg er 2.gangs fødene og har blitt advart at nr 2 kan være en liten luring, så jeg har bare ventet rolig på at det skal ta seg opp..men nei.

Håper at de setter igang skikkelig i morgen - gleder meg jo så innmari til å se nurket vårt..

 

PS...jeg har tatt opp tråden igjen for oss Feb damer på Februar klubben.. - vi må jo holde fortet vårt oppe :) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...