Mockanin Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har så sinnsykt vondt i beina nå. Har betennelse i begge hæla. Noen som kjenner eller vet om noen som driver med fjern haling og som kan tingene sine? Desperat nå.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Ikke der du bor desverre.... Har ikke vært hos legen og fått noe da? eller?
Mockanin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Jada. Legen ga meg Orudis som er betennelse og smertedempende. MEN den fuker kun rett etter at jeg har tatt den på. Nå er det hakket før jeg amputerer hele fanskapen her. Så vidt jeg fikk dusjet i sted. Denne healeren du kjenner, driver ikke med fjernhealing da?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Åhh, husker ikke hva han heter. Han fjernet migrenen min over telefon en gang. Hadde verdens verste migrene og måtte være på jobb. Så ringte han og det gikk over med en gang. Skal ringe mamma og høre hva han heter..
3 blå Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjenner ei, hun er mammaen til en jeg nettopp hadde et lite forhold til. Du kan få nr hennes, men ikke si jeg ga det til deg
Mockanin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Å takk. Det hadde jeg satt pris på. Kan jo sende meg navn og tlf. nr. på mail [email protected] Jeg blir borte fra nettet en stund nå og ut over dagen.
Mockanin Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk. da iler jeg inn og titter
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Lykke til og håper det ordner seg for deg!!!!!!
Prish Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 http://www.healerhugo.com/ Jeg har ikke vært hos han, men kjenner flere som har, og de er veldig fornøyde. Du kan jo prøve å kontakte han. Mulig han driver med fjern healing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå