Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig menssmerter og blod på pappiret nå når jeg sto opp. Hadde skikkelige menssmerter ihele går. Var nesten så jeg måtte gå hjem fra jobben, men klarte å holde ut. Er "bare 27+6" på vei, så er ikke inne hos dere før om 2 dager. Men det jeg lurer på er om jeg burde kontakte legevakta eller direkte til fødeavdelingen? Må jo finne ut hva som gjør at jeg har disse smertene og blødningene. Vet at man får menssmerter når livmora vokser, men hadde ikke så sterke smerter sist jeg gikk gravid. Men det er blødningene som gjør meg nervøs nå når de smertene er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal altid kontakte føden ved blødninger i hvertfall så lenge du er bare i uke 28 , legevakta kan ikke gjøre noe de har ikke kunskap nok til slike situasjoner , lykke til da

Skrevet

jeg syntes det der høres veldig skummelt ut, ring føden med en gang!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...