Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye da :P

Jeg lurte litt på hvor du bestilte t-skjorta med trykk på.

Vurderte ideen din med ei fotball t-skjorte med trykk på.

Ikke United da men :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :)

Selve skjorten kjøpte jeg på e-bay. Vurderte fotballdrakt, men synes det ble for dyrt siden han ikke kommer til å bruke den uansett hehe. Så ble bare en vanlig t-skjorte med logo og diverse. Skal ta bilde av den og legge ut på profilen min siden her ;) Trykket fikk jeg ordnet på Metaprint i Trondheim. Fikk bestemme skrift og størrelse selv og de gjorde det mens jeg ventet. 100 kr betalte jeg. Genialt. Er arbeidsplass for tidligere narkomane, men de er superflinke. Sjekk litt rundt der du bor om noen gjør slikt ;) Fikk ideen her inne da, så ikke min, men synes den var helt genial =) Lykke til til deg også da!!! =)

Skrevet

Takk og takk..

Er ennå bare i "forskningsfasen" om hvordan jeg skal gjøre det,om jeg skal :P

Er litt sær sånn,for venter egentlig på at han skal fri.hehe..Så får se..

Skrevet

Hehe, jeg skulle egentlig fri i begynnelsen av desember for da hadde vi vært sammens i 9 år, men feiget ut hehe. Han hadde ikke kommet til å fri uansett. Det sa han når vi snakket om det i går også, kanskje om noen år, men ikke nå sa han. MEN han ville gjerne gifte seg med meg ja =)

Skrevet

Hehe,er ikke bare bare.

Vurderte å gjøre det igår da,men han var dratt på jobb da jeg kom hjem.Tenkte å sende han en sms men droppet det.

Så får se,kanskje jeg venter 4 år til. :P

Skrevet

Kanskje han kommer deg i forkjøpet hihi ;)

Skrevet

Hehe,tviler på det.

Har vært ilag i 14 år og forlovet i 13 år,men har liksom aldri kommet så langt som til bryllup.

Har jo skjedd at vi har snakket om at kanskje vi bare skulle gifte oss for å ha gjort det .

Han vil ikke gifte seg i kirka og jeg vil ikke på politikamre så er ikke bare bare :P

Har sagt at vi kan gifta oss "via" human etisk forbud for da kan vi velge selv hvor vi vil gjøre det.

Har jo egentlig funnet drømmekjolen og alt men likevel i "tvil" hehe..

Han er ikke akkurat typen til å gå ned på kne å fri så skal det skje noe må nok jeg finne på noe.

Skrevet

Men da er det jo bare å fikse bryllupet og gi han beskjed om å møte opp i finstasen der og der da hehe =)

Skrevet

Hehe.Kan jo vær jeg ender opp alene der da..

Huff,ikke enkelt det her.

Får tenke litt mer :P

Skrevet

Det hadde jo bare vært sååå kult da =) Ikke å ende opp der alene da, men hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...